夜晚七點幾,陳國邦同羅敏莊去圓方行街撐枱腳。兩公婆打扮樸素,過名店而不入,只係兩隻手好似用萬能膠水黐實咗咁,好鬼溫馨!

羅敏莊(Mi Mi)一路都話想同老公陳國邦過二人世界,冇諗過咁快有BB,估唔到忽然就有咗2個月。不過,天賜俾你咁可愛嘅小生命,我諗冇人會抗拒嘅!所以上星期佢喺伊館開入行首個concert,都唔理「小器論」,未夠三個月就急不及待公布喜訊,仲講笑話自己係「凸肚外星人」。而早前喺杭州橫店拍《大太監》嘅老公邦邦提早拍完,可以返香港陪老婆,fit晒!


不過,佢兩公婆其實一向恩愛,早排邦邦未上大陸,一得閒就陪老婆行街。 嗰陣Mi Mi應該未驗到有喜㗎!但見佢兩個行圓方,陳國邦單手拖老婆仔,再嚟雙手捉實,兩個人隻手好似黐咗膠水咁,從無甩開過。邦邦又成日問Mi Mi肚唔肚餓,攰唔攰咁,呢個未來爹哋真係細心又寃氣! ####


歌星出身嘅羅敏莊,終於一償心願開個唱,喺台上開心到喊!唔驚,有老公呵番。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()