close


去完首爾兩日,阿 Sa返到香港先去為新碟錄音,收工後即撲去慰藉男友,陪食消夜。

探熱針

寒戰結束 阿 Sa口水慰 William

2013年02月07日 ~~ 第1196期 香港《壹周刊》

阿 Sa撇甩 William(陳偉霆),與做形象的馬天佑結伴到首爾睇跳舞組合 Big Bang演唱會,即傳出戀情現暗湧。回港後,阿 Sa馬上做嘢,開完一日工,仲漏夜撲去九龍城陪 William食消夜,「慰」番男友。

打爛醋埕


拍拖三年,蔡卓妍與陳偉霆表現恩愛,阿 Sa多次自爆恨結婚生仔,姊弟戀好事近。去年十一月 William生日前夕與家人食飯慶祝,女友亦是座上客;早前卻忽然傳出二人陷入冷戰,阿 Sa更飛甩男友,與形象指導馬天佑雙雙飛韓國首爾睇騷,其間阿 Sa表現熱情,與男伴雞啄唔斷,態度親暱,令 William打翻醋埕。
放縱兩日,阿 Sa返港馬上補鑊。上週三(一月三十日)下午,阿 Sa開工為新碟錄音,收工後即撲去慰藉男友。
晚上十時半, William出動其價值近百萬的黑色平治 jeep,載住阿 Sa到九龍城一間日式餐廳開飯。坐低點完刺身,開了一日工,疲態盡現的阿 Sa馬上嚟料,開籠雀一樣,不斷撩話題氹男友,但 William大部分時間零反應,木無表情。
食到一半, William索性拎住電話不停傾,唱獨腳戲的阿 Sa無癮,自顧揭餐牌再點菜。成餐飯阿 Sa全程做晒主動,講到口乾,食到尾聲, William終於軟化,開始有番笑容。


成餐飯,阿 Sa不斷搵嘢講,但 William keep住零表情,之後仲索性拎住電話係咁講。




去攞車時,二人一前一後,行到離行離列。


開咗一日工嘅阿 Sa一臉倦容,一雙黑眼圈現晒形,對住記者鏡頭攰到笑唔出。

氹一個鐘


補鑊飯食了一粒鐘, William嗌埋單走人。
收工冇得休息,還要花近一個鐘才氹掂男友的阿 Sa,離開餐廳時已經攰到散晒,冇厘神氣,出門口見到記者,更加面燶燶,睬都唔睬,急急腳上 William車走人。


阿 Sa同 William生日前後僅差一天,每年唱片公司都會為他們一齊搞生日會。


上月,阿 Sa被網友撞破孖住形象指導馬天佑到韓國睇 Big Bang演唱會冇預 William,即有傳二人耍花槍。



由暗到明


秘婚阿 Sa瞞住地下老公鄭中基, 09年搭上細自己三年的 William,最終搞到離婚,姊弟戀發展三年,去年開始半同居。

09年暗交




09年 10月,阿 Sa與 William合作拍戲《美麗密令》撻着,當時阿 Sa與鄭中基尚未離婚,而 William亦有個公開女友 Angelababy,各有所屬,暗交一年,有傳二人在紅磡海灣軒包了長房,方便短聚。 

10年公開




10年 10月,阿 Sa與 William被踢爆有路後,即透過唱片公司公開承認戀情,翌日,二人由鄭州工作回港時雙雙步出機場接受訪問,表現極戲劇化。 

11年遊布吉




11年 2月,阿 Sa與 William秘密飛往布吉過新年,人在外地,二人放下戒心公然手拖手行街,又入住有私人泳池的酒店,鴛鴦戲水。 

12年半同居




多次被拍得到 William位於九龍塘寓所過夜,其後阿 Sa在訪問中更公開承認半同居關係。「我間中都會上去,拍拖呢啲嘢好正常!」 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()