close

 

 

 

城中有錢又靚仔的富二代,近年買少見少,餘下的未婚鑽石男,無不被一眾剩女宅女虎視眈眈。一班十多廿歲的新一代筍盤,女友更加換完一個又一個,戀情夠晒精采。

近日,賭王何鴻燊四房兒子何猷君,出席除夕Ball時向女伴送goodbye kiss,又被指與同在英國讀書的Alex H.拍拖,瞬即成為焦點「筍盤」。

上周三(四日),猷君離港返回英國升學前,接受本刊的獨家訪問。他否認Alex H.是其女友,但承認有一個西班牙、中國、威爾斯籍的混血初戀女友,二人同在英國留學,拍拖個多星期,四太已經過目。

本月十二日才滿十七歲的他,笑言被不少朋友稱讚貌似林峯,更常有女仔主動追求他。問他受女仔歡迎的原因,他哈哈笑說:「爸爸講嘢叻,我把口都夠甜!」

賭王四房子女日漸長大,剛踏入十七歲的猷君亦情竇初開追女仔。

十六歲初戀

「數學天才」何猷君是賭王四房的新星,本周(十二日)才剛滿十七歲、生得高大又靚仔的他,近日被指五日密會三名混血女,因而成為富二代的風頭躉。

上周三(四日),猷君離港返英讀書前,接受本刊獨家訪問,聲言自己並不花弗,又澄清除夕ball的女伴和大件頭外籍妹Alex H.,皆不是其女友。他解釋與女伴goodbye kiss,及在facebook向Alex H.留言「love you」,純粹出於禮貌。

何猷君風趣幽默,身邊女友人多不勝數,於派對上更攬住他唔放,但他特別鍾情混血美女。

「我喺英國讀書o架嘛!這是好西洋化的事。講love you、thank you 、love you so much、同用中文講『我愛你』唔同意思,其實是一件好casual的事。好似我同男仔講:『唔該晒,love you man!』唔通我變咗基佬咩?(喺球場同Alex H.互攬咁親密?) 佢係我best friend嚟o架嘛!」

他聲言Alex H.不是他杯茶,「我有女朋友o架!你覺得我似邊個? 好多人話我似林峯,我點會同呢個(Alex H.拍拖)呢?」

他更自爆已有一名混血初戀女友,剛拍拖個多星期。「以前媽咪(四太梁安琪)唔係好畀我拍拖,媽咪同家姐(超盈)都見過我女朋友,媽咪話佢好斯文,阿哥(猷亨)就未見過佢!我同女朋友識咗好耐,今次返香港放聖誕假先開始拍拖。」

猷君愈大愈靚仔,在英國甚受女同學歡迎,不時有女仔投懷送抱主動出擊。

送花送波板糖

為追求初戀女友,少爺仔猷君費盡心思出冧招,「最浪漫係追佢嗰陣,半夜特登買了一支好長、紅色的玫瑰花放喺佢屋企門口,寫咗to佢個名,跟住佢第二朝起身見到就……嘩!好驚喜!我又試過趁佢唔開心時,送過一支黃色笑哈哈波板糖畀佢。」

如此浪漫,難怪他直言不會在球場上追女仔,「我點會咁唔浪漫,踢波時追女仔。我同女朋友會沙灘漫步o架。」

初次拍拖,問猷君與女友有冇親密行為?他怕羞說:「拍咗一個禮拜啫,唔係做到好多嘢!」有否親嘴和拖手?「……都有嘅。」

猷君為保護女友,堅拒透露女友姓名,但就直言與女友同在英國讀書,「大家在同一區讀書,在英國坐火車好方便,放假都會行吓街。」

何猷君在facebook上載與女友Alex H.面貼面合照,加上Alex H.留言:love you,令人誤會二人是情侶關係。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()