close










一直強調自己無「夫妻宮」,唔會考慮結婚的郭富城,最近忽然改口,表示希望在五十歲前結婚生仔;現年四十六歲,距離「有效日期」唔夠四年。據知,與城城拍拖超過五年的熊黛林,收到「阿王御准」生仔令後,早前曾秘密到聖保祿醫院做婦科檢查,為生仔作好準備,點知發現子宮生了纖維瘤;為免影響佗B大計,城嫂當機立斷,做微創手術將纖維瘤清走。做完手術調理好身體,加上城城剛剛完成十七場演唱會,熊黛林頻頻上「城府」過夜不設防密密做,盡力搶生。

人有我有
郭富城與熊黛林拍拖超過五年,是城城史上維持時間最持久的女友,經過長時間考驗同觀察,城城已視熊黛林為對象,近期更一改口風,表示想在五十歲前結婚生仔,更公開講話唔介意先生仔後結婚,「我唔係思想守舊派,最緊要係有冇能力,如果上天賜俾我,到時我會再處理!」願意被熊困,城城是受到身邊好友潛移默化。「其實以前Aaron(郭富城)真係冇諗過要結婚生仔,覺得有老婆有細路會綁手綁腳,冇晒自由去做自己鍾意做嘅嘢,但係見到班friend好似Chilam(張智霖)同沈嘉偉咁,全部都有晒自己家庭,個個都同佢講生仔有幾好,又鍾意小朋友多過玩車;有時出席啲聚會,其他人一家大細咁,佢自己就仲係一支公,睇吓諗吓,半年前佢開始同阿Lynn商量生仔嘅問題。」城城好友說。

影響生育
子宮纖維瘤是由子宮的肌肉層生長出來,在子宮內或圍繞子宮生長,是現今常見的婦科疾病,本港有超過三成女性會患上。根據醫學界統計,導致女性不育原因主要是年齡,其次便是子宮纖維瘤、水瘤等,視為女性不育的「大敵」。子宮纖維瘤可透過剖腹或微創方法切除,除非面積較大或有病變,否則醫生多數建議患者保留子宮和卵巢,以免影響生育能力。根據伊利沙伯醫院婦產科醫生表示:「子宮纖維瘤多數都係良性,好少機會變惡性,如果體積較細嘅,一般都唔會影響身體,唔一定要切除,而且可能會隨住女性收經時逐漸縮小,但當然亦有機會會擴大,體積較大或增長速度太快就可能影響生育,醫生會建議切除,如果做過切除手術嘅女性,最好要休息半年先懷孕。」醫生更表示,現時醫學界還未確實子宮纖維瘤的成因,患者甚至沒有明顯徵狀,有些可能會出現嚴重經痛、過量經血等,所以建議女士每年定期進行檢查。

發現有瘤
得到城城批准生仔,一直渴望做有牌「城嫂」的熊黛林,亦把握機會,為幫城城生仔作準備。去年十月尾,便有人目睹熊黛林由一名女性友人陪住,現身銅鑼灣聖保祿醫院一樓,該樓層是婦產科,據知熊黛林是做婚前婦科檢查,以確保是否適合生BB。「阿Lynn有同朋友講會去醫院做身體檢查,但其實佢除咗做一般檢查之外,仲做埋地中海貧血、乙型肝炎光面抗原抗體、Rh因子測試同梅毒血清測試……呢啲通常係生仔之前先做嘅檢查,佢冇講到出口都知佢想生仔!」熊黛林身邊人說。據悉,在檢查過程中,醫生發現熊黛林子宮生了一粒大約8cm大的纖維瘤,由於個瘤未致於好大,醫生表示無需要即時動手術切除,但萬一纖維瘤持續變大,就有機會影響生育。熊黛林只是考慮了一會,便決定做微創手術,將纖維瘤割除,確保不會對幫城城生仔有任何影響。

攻城不設防
手術後經過多月調理,加上城城早前要為十七場紅館個唱保持體力及狀態而謝絕女友上「城府」過夜,小別勝新婚!城城完騷(一月三日)當晚,熊黛林與父母及哥哥捧完尾場,即飛返屋企帶埋男友所送的愛犬Cookie,揸車到城城位於大坑道寓所,靜候城城在酒店同工作人員做埋慶功,再返屋企同她解禁慶祝。當晚熊黛林在「城府」留到第二日傍晚,才返回自己寓所,接專程由南京來港陪她的家人出外食飯。雙方關係已經去到要熊黛林生仔的地步,今次熊黛林父母同胞兄來港,城城除了安排女友一家睇演唱會,更相約未來外父外母食飯,進一步確定熊黛林地位。「Aaron拍咁多次拖,都未聽過佢會去見家長,睇嚟佢對阿Lynn都好認真,如果唔係點會同佢哋食飯呀!」城城好友說。據知熊黛林已向經理人表明立場,如果有任何合約訂明在合約期內不可懷孕,她一律企硬唔簽,寧願搵少啲都要幫男友生仔,可見城嫂有幾心急。

外母認見女婿
上星期日(一月十五日),熊黛林帶埋媽咪出席《八星抱喜》首映禮,記者問熊媽媽今次來港有否見過未來女婿郭富城,她即時笑晒又點頭,問她想不想女兒盡快結婚生仔,她繼續笑住回答:「他們都是年輕人,女大女世界,由他們自己決定吧!」記者進一步問她有關城城的問題,身邊朋友已拉住她離開。至於熊黛林,亦承認有為結婚打算。「我係有諗過結婚呢個問題,但係未有咁快,(有冇為生仔做定準備?)哈哈……(有人見到妳去醫院做婚前檢查喎?)吓……你喺邊度聽番嚟,係咪認錯人呀?」對父母來港同城城一齊食過飯,熊黛林即時瞪大雙眼,停頓三秒,「恭喜發財,我唔講喇!」然後由經理人及助手拖住,跑入戲院迴避。

轉口風
郭富城與熊黛林拍拖五年幾,由過往鬼祟見面,如今已是半公開狀態,以往堅持無結婚打算的城城,近月態度開始軟化,轉口風稱要在50歲前成家立室,更會生小朋友。


07年2月 我冇夫妻宮剛與熊黛林傳緋聞不久,城城經常被追問感情事,他堅決回應:「我前幾年睇風水,風水佬話我冇夫妻宮,冇得打破……人哋拍拖會諗結婚生仔,但我一啲都冇,咁耐以嚟,結婚呢個念頭喺我腦度閃一閃都冇,我亦唔恨生仔!」


09年9月 工作就係我老婆被拍得以戰車接載Mango(王秀琳)而激嬲阿Lynn,事後被問到此事,城城頻頻自稱單身,「工作就係我老婆!你哋死心啦!」


10年1月 冇諗過結婚有報導指郭富城與熊黛林已在雙方親友見證下訂婚,阿Lynn更收下三卡鑽戒,二人計劃2013年拉埋天窗。城城出席活動時否認訂婚傳聞,「我無諗過,太遠!從來沒有諗過!」


10年9月 50歲前結婚城城接受訪問,談到結婚生仔,態度進一步軟化,「我會結婚生仔,成家立室,預計50歲前會結婚,會生兩個BB。」又表示自己會有打算:「大家唔使擔心我,成日催住我結婚,我已經講咗一次,大家唔使再催我!」


12年1月 好鍾意細路城城在活動中被追問何時生仔,他即展露笑容:「我知大家好心急,我都好鍾意細路仔。」

循序漸進
同城城拍拖5年多,熊黛林累積到今時今日的城嫂地位,一切猶如打機過關,得來不容易。 展開富黛戀 06年 拍MV撻着後,城城親自開車接送女友斷正,當時仍未坐穩的Lynn焗撇男友,自行返回宿舍。


攻城33小時 08年Lynn 28歲生日,城城破禁批准女友大搖大擺上門攻城33小時,城嫂的地位首次得到肯定。


偷食芒果 09年 城城偷食芒果(王秀琳Mango)後,29歲Lynn御准生日前往泰國密會正在當地拍戲的城城,男方更公開承認同Lynn是「好好朋友」。


送車租屋 10年 城城「科水」讓女友入住大坑過千呎豪宅方便見面,又送上以Lynn的縮寫「NN」自定車牌,兩人更不避嫌一起打邊爐撐枱腳。


揸鎖匙 11年 擁有城城屋企鎖匙,可以自出自入的Lynn,元旦夜連人帶狗摸上男友家,等候城城做完嘢,返歸歡度元旦。 ####

 
熊黛林在《八星抱喜》首映禮上,表示希望將來可以同城城齊拉頭馬。

 
城城喜事重重,就快榮升馬主,熊黛林又肯為他生仔。

 
熊母承認今次來港,曾與「未來女婿」見面食飯。

 
解禁

 
城城一完騷,城門即時解禁,熊黛林火速帶埋愛犬摸上「城府」,同城城「慶功」。


城城在酒店同工作人員慶功後,火速返屋企搵女友再「慶」埋下半場。


冚家捧場熊黛林睇了城城三場演唱會,在尾場當晚她更帶埋老豆老母去睇騷。


熊黛林全家人由南京來港,她除了晚晚要「攻城」搏生仔外,其餘時間就陪屋企人出街。




去年十月熊黛林被目擊曾到聖保祿醫院做婦科檢查。




冬蟲草補身做過手術又想生BB,日前熊黛林被發現同阿哥去買冬蟲草補身。(《FACE》圖片)


城城身邊好友Chilam同沈嘉偉都有小朋友,搞到城城心郁郁都想生番個。




目前熊黛林仍經常性感示人,但相信她與城城結婚生仔後,再冇乜機會見她咁少布。


城城公開表示喜歡小朋友,之前出席商場活動,見到有四位小朋友,城城即刻捉住他們一齊玩。


上星期,熊黛林到銅鑼灣宣傳新戲,被電影公司安排一名痴漢在台上爆樽,並大嗌要攬阿Lynn,嚇到熊黛林花容失色。


黑面


尷尬


笑晒






(《忽然1周》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()