close

 

 

 

 

 

三料視帝鄭嘉穎,一部內地劇《步步驚心》搞掂!拍劇身價颷升至25萬一集,名利雙收,事業得意的他,同內地女模徐靖雯拜拜後,原來已於兩個月前成功翻撻舊愛佘詩曼,阿佘更不介意屈就,一有時間便摸到嘉穎以兩萬月租的海韻軒寓所短聚。對與阿佘再續情緣保持低調,但鄭嘉穎本月十八日拍擺《怒火II》後,二十號將飛橫店開工三個月拍內地劇,咁啱阿佘亦同在該地拍劇,遠離香港,放監!

幫口搭路
鄭嘉穎、佘詩曼○七年拍《法證先鋒II》撻着,拍拖年半,因為嘉穎始終不願大方面對戀情,多次表現龜縮,分手收場。由於分手不涉及第三者,二人始終保持朋友關係,即使分手初期,不滿被飛的嘉穎對阿佘仍心存芥蒂,顯得避忌,不過,唔夠一年,雙方又開始繼續保持聯絡。近一年,聯絡變得更頻密,二人關係愈來愈好。「以前喺埋一齊嗰陣,嘉穎試過因為俾記者跟,情急之下竟然要阿佘落車,自己搭的士走,搞到女友好肉酸;但阿佘對嘉穎好包容,就算分手之後,嘉穎好多負面新聞,阿佘同朋友都無數佢,最多係話覺得佢個人悶,性格不合先至分手。」知情者說。今年五月,愛彼錶圓方店開幕,據了解,老闆蔡志明本來只是考慮邀請阿佘做主禮嘉賓,但阿佘卻主動推薦同埋鄭嘉穎,好上心!「嘉穎同Niki(周麗淇)分手,個女仔喺出面不停唱佢,呢幾年兩個好似唔識咁,完全無聯絡,就算係同一場合撞到,都好似見鬼咁,當對方透明,走夾唔抖。相反,同阿佘就唔同,一路都有聯絡,有時關於工作嘅問題,嘉穎都肯同阿佘講,識嘉穎嘅朋友,都知佢銅牆鐵壁,唔輕易向人透露心事,舊年佢事業低潮期,阿佘都成日鼓勵佢!」嘉穎身邊好友說。

 
以往,嘉穎和阿佘都用自己相片做微博「嘜頭」,早前卻差不多同一時間,換上同系列公仔。

同換公仔
二人復合,亦早有跡可尋!有玩微博的嘉穎、阿佘,早前突然將原有戶口相片,齊齊換上公仔樣,兩款公仔更是同一系列。二人更不時隔空傳情。今年六月,阿佘在微博留言拍劇好辛苦,嘉穎即時回應,叫她好好保重身體。今年八月鄭嘉穎生日,阿佘私下有送禮賀壽星仔,關係愈來愈穩定。「其實阿佘有唔少有錢人追,但佢嫌啲人講一套做一套,嘉穎可能悶啲冇咁多冧女招,但始終阿佘都三十六歲,睇見身邊啲朋友結婚生仔,佢更加想快啲搵到個可以一齊嘅人。」阿佘身邊人說。即使阿佘對鄭嘉穎不計前嫌,但一條鎖匙唔識響。「嘉穎對阿佘始終仲有feel,但都有諗計追番阿佘,兩個月前,佢哋正式一齊番,可能分開過,阿佘對同嘉穎再一齊都好珍惜,私下同朋友講,希望今次可以開花結果!」

身價勁升
一早貴為視后的佘詩曼,過去與鄭嘉穎事業成績有相當距離,直至今年,嘉穎因內地劇《步步驚心》爆紅,令他忽然成為內地搶手貨,加上做埋無綫三料視帝,人氣再度颷升,身價已急升到廿五萬人仔一集。今個月二十日,他到橫店開工,接拍四十集內地劇《英雄》,三個月袋走 千萬。「四年前,阿佘同嘉穎一齊,好多朋友都唔睇好,覺得阿佘同嘉穎距離好大,嘉穎自尊心好強,佢覺得自己唔及阿佘,就更加緊張;當時阿佘好想公開戀情,但佢唔贊成,覺得女友已經上晒位,但自己仲搏殺緊,怕影響事業,兩個人成日為呢件事嗌交!」知情者說。事業急轉運,鄭嘉穎亦不再如前左思右想,步步為營。二人日前拍住拖到新加坡攞獎,他亦表現風騷,與阿佘在傳媒面前大方傾偈。

改買磚頭
戀情仍然冚密,但阿佘與嘉穎春風滿面,難以掩飾。阿佘被問到嘉穎成為三料視帝,她表現得如同自己攞獎一樣,又不避嫌大讚對方:「佢叻囉!」外傳鄭嘉穎以續約換獎,但據了解,他與TVB的合約要到二○一六年才結束,事業有方向,感情又有目標,但嘉穎與阿佘已達成共識,將復合一事保密。「嘉穎年紀唔細,趁而家有得搵,要好好把握,阿佘好支持佢,不過,嘉穎都應承阿佘,會盡快買樓,唔會委屈女友。其實以前拍拖,阿佘已經成日勸嘉穎買樓,唔明點解佢將啲錢買晒股票,綁死晒啲資金!」知情者說。

追住上
貴為電視圈一姐,佘詩曼97年入行後一直受無綫力捧,她主演多部劇集,如《十月初五的月光》、《酒是故鄉醇》、《西關大少》等全部有收視保證,火速進身一線花旦地位外更憑《金枝慾孽》、《歲月風雲》等重頭劇成功打開東南亞及內地市場。 06年,阿佘憑《鳳凰四重奏》奪得台慶視后,從此一帆風順,有市有價。除了劇集一部接一部,亦深受廣告客戶歡迎,年賺過千萬,是無綫最賺錢花旦。今年阿佘約滿無綫,改簽部頭合約,轉戰內地拍劇,叫價15萬人仔一集。至於鄭嘉穎,事業運大起大落,早年簽約戴思聰,被對方連合約賣到台灣,令他要靠母親接濟。02年回流簽無綫,獲高層樂易玲射住,06年憑《天幕下的戀人》一劇封視帝,成為無綫一線小生。好景不常,鄭嘉穎被戴思聰追擊,要求他履行十多年前的終生抽佣賣身契,無綫幫手擺平,代價是簽10年長約,show價四千元,收入有限。長期被網民彈演技差,表情生硬,與周麗淇分手變賤男,形象插水。直至今年,鄭嘉穎憑着《怒火街頭》洗底,做三料視帝,加上在內地一劇走紅,工作量大增,收入開始追近阿佘。

富貴佘
賺錢能力高的阿佘,一向喜歡投資物業,而且眼光獨到。03年,她以500萬購入海景台單位,去年趁高位賣出,激賺868萬。至於鄭嘉穎,03年買入蔚藍灣畔單位,07年已售出套現,之後由西貢村屋搬到紅磡海韻軒服務式住宅,大屋換細屋,加上08年金融海嘯,鄭嘉穎因投資股票慘蝕二百萬,身家同女友差一大截。

地下情侶
鄭嘉穎背住周麗淇暗交佘詩曼,被外界批評為「賤男」,二人展開「地下情」一年多,其間多次斷正;至09年8月,阿佘主動提分手,男方大受打擊。

撻着
07年底,鄭嘉穎與佘詩曼合拍《法證先鋒II》已對女方有好感展開追求,但當時阿佘與吳卓羲熱戀中,半年後,在好友洪天明穿針引線下,二人經常相約夜蒲,終於撻着。

街坊目擊
緋聞傳出後,二人一直唔認,08年9月,鄭嘉穎冒着八號風球送阿佘返西貢寓所,因坐駕拋錨,被大批村民撞到正,更在網上熱烈討論。

熱戀期
鄭嘉穎多次被發現「屈佘」,09年3月,阿佘坐男友車到西貢匡湖居,戴住cap帽的她為避耳目,要成個身縮低坐,相當鬼祟。同年7月,阿佘再被發現在鄭嘉穎家中過夜,翌日坐男友車離開時發現記者,阿佘即刻戴上口罩,鄭嘉穎情急下,竟然趕女友落車,令她十分狼狽。

情侶檔
拍拖近一年,阿佘向身邊人透露視嘉穎為結婚對象,無綫亦有意撮合二人,以情侶檔姿態搵錢,並在《宮心計》一劇安排二人做情侶,二人戀情逐漸浮面。

宣布分手
09年8月,鄭嘉穎生日,阿佘一早表明不會為男友慶祝,有指因男方搵錢能力遠不及女方,加上一動一靜出現分歧,生日當晚,鄭嘉穎借醉宣布與阿佘分手。 ####

 


嘉穎升呢做埋亞洲視帝,與阿佘出發到新加坡領獎時表現風騷。


雖然有傳媒在場,阿佘嘉穎亦不避嫌傾偈。


二人一同步行往離境大堂分別與fans簽名聊天。

 


阿佘在微博貼上雜誌的道歉啟事,嘉穎即在微博拍手回應。


嘉穎憑《步步驚心》在內地爆紅,阿佘即叫他加油,嘉穎回應:你也是!


胡杏兒與劉青雲出席威尼斯影展,阿佘和嘉穎分別在搭嘴大讚杏兒。


阿佘貼上吃麻辣火鍋相片,嘉穎心急問她,好吃嗎?


今年五月,嘉穎正值事業低潮,阿佘即出手引薦嘉穎,與她一同做愛彼錶圓方分店開幕嘉賓,齊齊拍住搵錢。


《怒火》在台慶頒獎禮狂擸獎,一班演員包括胡杏兒到尖沙咀吃火鍋慶功,玩足五小時。

 


鄭嘉穎不停被隊酒,離開時醉晒要人扶住搭的士。


上次秘密拍拖,二人多次斷正,今次復合,亦將戀情冚密。(《蘋果日報》圖片)


本月二十日,鄭嘉穎將飛橫店開工拍新劇《英雄》,會合正在橫店拍《建元風雲》的佘詩曼,可在內地秘密拍拖過年。(《蘋果日報》圖片)


向來自尊心強的鄭嘉穎,事業突飛猛進,令他翻追阿佘更得心應手。(《蘋果日報》圖片)


(《蘋果日報》圖片)


在Toby婚宴擔任姊妹的佘詩曼,與到賀的鄭嘉穎在婚宴場內亦有行埋傾偈,反而兜路行避開同場的周麗淇。


現租住紅磡服務式住宅的鄭嘉穎,承諾女友阿佘會盡快買樓,表現積極。


(《蘋果日報》圖片)

 

 


(《忽然1周》圖片)


(《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()