close

大肚 林嘉欣 湊女 送老公


【今日我至讚】林嘉欣推住BB女,同老公食飽飽行出嚟,見到記者都笑晒口,真係要讚吓佢哋好有禮貌。


【中環ifc】林嘉欣早前公佈已經為老公袁劍偉懷咗第二胎,預產期喺明年5、6月生個蛇BB。為咗搵奶粉錢老公袁劍偉自然要密密接工作,大前日1點鐘佢充當司機,車咗嘉欣同囡囡去咗中環ifc。



■林嘉欣個女等位期間要起身玩,袁劍偉即刻放佢落地。

袁劍偉泊低架車喺停車場後,先從車尾箱攞咗架BB車出嚟,再從後座接過B女放落BB車,之後嘉欣負責推車,老公就拉住行李一家三口去咗香港機鐵站。袁劍偉拖住行李入閘埋櫃位辦理check in手續,兩母女就喺閘外面等,其間嘉欣不停逗BB女玩,而眼仔睩睩嘅B女似乎對鏡頭好敏感,不時望住記者方向非常可愛。



■林嘉欣個囡囡好精靈,對鏡頭好敏感,果然繼承咗媽咪嘅演藝基因。 第二胎冇壓力

Check in手續搞咗大概5分鐘,跟住一家三口去咗ifc食以日式豬扒聞名嘅銀座梅林餐廳,雖然過咗中環食飯高峯時間,但都要等位。佢哋食完飯離開時,一馬當先行出嚟嘅袁劍偉見到記者即刻有啲怕醜咁行開,留低老婆同記者傾偈,嘉欣笑笑口話:「老公出trip去外地做嘢,兩三日就返,我自己一向都小心亦都冇壓力,第二胎係咪仔都OK。」跟住老公上機鐵去機場,嘉欣就揸番架車返屋企。
採訪、攝影:文國駿、梁繼光、徐錦池

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()