close

鄧紫棋 是我小時候:G.E.M.衣架插眼留疤 7,587 


■登登登櫈,G.E.M. cute爆水着look曝光!當年七歲的她充滿童真。

小時候的鄧紫棋(G.E.M.)是一個百厭妹,1歲時打翻熱水燙傷手,3歲時因太頑皮跑來跑去,結果被衣架插損眼皮,令左眼皮留有疤痕!撰文:皓騫

不說不知,G.E.M.出世時重7磅7安士,是一個小肥妹,自細已跟婆婆一齊唱歌,注定長大後做歌手,她說:「細個同婆婆住上海,成日跟婆婆唱卡拉OK,學識咗唱俄羅斯民歌,就鍾意咗唱歌。」G.E.M.的婆婆以前做教師,故G.E.M.三歲已學識一千個生字,又懂背很多唐詩,她說:「屋企畀好多栽培我,爹哋教我英文,媽咪教我中文,公公教我游水,婆婆教我唱歌。」



■G.E.M.出世時有7磅7安士,越大越肥十分可愛。 

■年紀小小的G.E.M.已懂擔遮擺甫士,天生一副明星相。 旅行碌落斜坡

雖然是女孩子,但G.E.M.性格活潑,自小已很百厭,她說:「細個太頑皮成日跑嚟跑去,一歲時俾熱水燙傷左手要入院,家隻手仲有一撻好淺嘅印,三歲時俾衣架插損左眼皮都有疤,讀小學去秋季旅行仲碌落斜坡,半邊臉要包紮,成個月唔食得豉油,好在呢次冇瘌咋!」



■四歲的G.E.M.單腳影相,手舞足蹈好得意。 

■穿了裙仔的G.E.M.好斯文,似足小淑女。

不過,G.E.M.揚言讀書時幾乖,只是經常遲到,她說:「中四、中五時讀書讀到好夜,所以狂遲到要記缺點,但冇試過見家長。」她謂父母管教好嚴,4點放學就要返家,但中二開始就鬆毛鬆翼,放學後常偷偷去旺角逛街,又試過跟媽咪嘈交後玩離家出走,但只敢走到附近的公園,最後被公公接返家。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()