close

 

 

今年娛圈喜事多,多位中女趕嫁,又有多位女星懷龍B。雖然未必個個好似李玟有個1.5億超豪婚禮,好似莫文蔚、梁詠琪都有個越洋豪華婚宴,連剛出嫁嘅「長腳蟹」呂慧儀都唔執輸,舉行百萬「森林婚宴」。
29歲的呂慧儀(Koni)與33歲的前港男、現任職健身教練的黄文迪(Dickson)於上週二(13日)假會展筵開28席,當日新娘好要面,狂晒百萬鑽飾,強調婚禮由新郎一手打點兼出晒錢,但據知一直俾外間指搵錢少過長腳蟹嘅Dickson,表面話婚禮使費一力承擔,但其實幕後多得有個富婆契媽陳君宜(Qinnie)出錢義助,贊助禮餅同酒席,契女長腳蟹先嫁得咁風光!

 
06年港姐季軍呂慧儀同08年落選港男黄文迪拍拖十年,相識於model年代,Dickson自落選港男後,一直未得無綫重用,年前更索性離開TVB,改做私人教練和營養師,自力更生。上月尾,呂慧儀突然在微博晒婚照宣布婚訊,即引來「奉子成婚」傳聞。

隱形婚禮sponsor
長腳蟹與Dickson在會展君爵廳筵開28席,婚前被指嫁窮港男的Koni當晚非常風騷,見記者不時晒身上合共20卡鑽飾和鑽戒,仲話:「呢套鑽飾成20卡,加埋其他三套鑽飾,價值過7位數!全係Dickson送畀我嘅,愛巢都係老公嘅。」但據知今次婚禮,由旅行影結婚相,花車、禮服至場地布置等均獲贊助慳番唔少,其中更由呂慧儀契媽兼同樣model出身,已升為億萬闊太嘅陳君宜(Qinnie)出錢贊助。

契媽:幫到手咪幫囉
只大呂慧儀4年的陳君宜,與長腳蟹識於微時,近年嫁了給前玩具城老闆鄭躬明,變身闊太後,與呂慧儀仍然「好姊妹」,呂更暱稱她為「契媽」。本刊上週五(16日)致電陳君宜(Qinnie),問有關贊助契女婚禮一事,佢直認說:「有!有啲禮券同禮餅囉,仲有贊助部分酒席(幾多圍?)幾圍啫,我哋係識咗10年嘅好姊妹,(點解Koni會叫你做契媽?)佢選港姐時,係我老公(鄭躬明)做提名人,Koni得第3名後就叫我老公做契爺,我做契媽,今次佢結婚嘅榮華禮餅和回禮,加埋我公司幾百份禮券,都有成六位數字,連埋一封五位數大利是,幫到咪幫囉,都係一份心意啫!」

 
不過事隔幾日,本刊週一(19 日)再致電Qinnie,她就轉晒口風,幫晒契女講好說話:「當晚啲酒席都係Dickson自己畀晒,我有提議話sponsor佢禮餅,Dickson都一口拒絕話自己搞掂。啲coupon係我公司嘅,我當宣傳吓啫。」契媽為人為到底,反口覆舌都制,真係唔話得。呂慧儀同Dickson愛情長跑一直未被睇好,外間一直認為女尊男卑,直至二人公開婚訊,Koni被認定窮嫁Dickson,死要面Koni不斷死撐,連婚後亮相好友阿感(黎國輝)主持嘅《范後感》都不斷晒幸福撐老公,Koni話:「佢嘅活潑係我獨家,唔好諗住同我爭。」又晒求婚甜蜜:「嗰日喺屋企食完餐飯,佢問我食唔食雪糕,原來佢將隻戒指放喺雪糕上,低能㗎!好爆囉!不過sweet嘅。」

「唔介意搵得少過我!」
週一,新婚幾日就搏命搵錢嘅呂慧儀返無綫開拍《女警愛作戰》,對於死要面充大頭鬼婚禮一事,明顯有備而來:「成個婚禮,都係我老公一手包辦,冇任何sponsor,我唔會食唔飽、着唔暖,又有屋企,只需要帶個人嫁過去就得。Dickson一 開始知道我唔鍾意搵人贊助自己嘅婚禮,所以冇搵。(婚禮用幾多錢?)我真係唔知!總之我一蚊都冇出過。(契媽贊助禮餅同酒席喎!)餅係自己畀嘅,派coupon係畀個位Qinnie宣傳吓(婚紗呢?老公搵幾多?)咁我真係唔知,就算佢搵得少過我都唔介意,何況我分分鐘搵得少過佢呢。」呂慧儀撐到底,呢位賢妻抵娶啦!而至截稿前,Dickson的電話一直長響,轉駁至留言未有回應。

契媽出錢出力
契媽陳君宜雖然已為人妻,呂慧儀新婚當日(13日)依然做姊妹幫足全場;出力之餘,更出錢贊助禮餅及小禮物、又借出Bentley名車畀「契友」做花車。Qinnie話:「我識咗佢(呂慧儀)十年,冇乜計啦!贊助咗禮餅同coupon,又可以幫我公司宣傳吓。我仲贊助咗佢幾圍酒席,大家咁老友咪幫吓手囉。」認真唔話得。

微博認贊助
呂慧儀得契媽Qinnie的網上購物網站公司贊助coupon及禮餅,曾喺微博公開多謝契媽。

契媽贊助約33萬
禮餅400盒 X $500= 20萬 Baccarat相架300個 X $100= 3萬婚宴酒席5圍 X $9,299= $46,495 5萬大利是

護夫語錄

契爺身家逾5億
今年33歲,5呎8吋高的陳君宜(Qinnie)曾於理大讀時裝設計,畢業後投身model界,認識同期入行的呂慧儀和徐子淇。03年陳與大她21年的前玩具城老闆鄭躬明拍拖,二人同居於過萬呎的富豪海灣董事屋,今年以億元放售,繼而進駐半山獨立屋。專炒樓的鄭躬明,04年曾一炮過以1億購入20個嘉亨灣單位,加埋其他物業,估計身家逾5億。06年,呂慧儀選港姐的提名人就是Qinnie男友鄭躬明,她獲選季軍後便稱呼鄭做契爺Qinnie做契媽。呂慧儀經常到Qinnie的豪宅和遊艇玩,不過Qinnie就話連呂慧儀屋企喺邊都唔知,唔係啩?

贊助變被請
本刊上週五中午首次致電Qinnie,佢直認有贊助契女婚禮,但於黄昏時其公司微博突然上載一幅契爺鄭躬明(中)多謝Dickson請傳媒朋友食嫁女餅嘅留言,及至週一Qinnie亦離奇改口風,話自己冇贊助契女,明顯硬撐契女婿。

老公扮熊遇溺
33歲黄文迪(Dickson),畢業於香港警察學校,身形健碩嘅佢其後成為模特兒,於08年由女友呂慧儀提名參選港男,惜三甲不入,其後簽約無綫,一直被投閒置散,曾參與節目「大咕窿」中扮巨熊,其中一集與鄭欣宜玩大咕窿時,他身穿巨熊衫浸入水中,差點遇溺,其後佢亦漸漸淡出幕前,轉當私人健身教練和營養師。

迷幻長腳蟹
呂慧儀06年奪得港姐季軍入行,但曾有蒲友向本刊爆料,指呂慧儀入行前其實是屯門迷幻妹,喜歡參加rave party、同男仔攬頭攬頸。不過入行後呂慧儀已修心養性,努力拍劇同做主持,終於靠「謎女郎」和「長腳蟹」起朵,現時擁有屯門海翠花園和龍門居兩個物業,另有報道指她在屯門豐景園和佐敦道都有物業,合共市值約1千萬。 07年有蒲友向本刊供相(左圖),指03年、22歲未變索的呂慧儀曾參加九龍灣一迷幻派對的照片,當時呂慧儀解釋:「冇呀,有朋友幫個party做宣傳,佢請我咪去囉。」 ####


同佢一齊係好無憂!真實對白
呂慧儀與Dickson結束愛情長跑,雖然老公賺錢能力被質疑,但長腳蟹一於撐到底,晒鑽飾證老公有米。


10年好友呂慧儀(左)10年前做model時,與當時同為Elite model嘅陳君宜(右)成好友,就算好友做咗億萬闊太,感情都有增無減。《蘋果日報》圖片


唱歌冧老婆 Dickson上週二娶得愛妻,不惜在記者前清唱自創情歌晒恩愛,「就讓我對你對你……我愛你love you……」氹到Koni鬼咁開心。


富貴娘家其中一個物業屯門龍門居是呂慧儀父母住所,呂慧儀常返娘家探望父母,極為孝順。


我唔會食唔飽、着唔暖!真實對白
19/12死撐買婚紗:係人都知設計師Alex Lam同呂慧儀合作無間,Alex Lam的婚紗公司微博亦不斷賣廣告話替Koni搞婚紗,但她死撐:「都冇sponsor我,我係識Alex,但Dickson自己去搵Alex搞婚紗,Alex根本唔識Dickson,冇sponsor㗎!」


小小心意啦!真實對白
陳君宜在婚禮當日擔任姊妹非常落力,向傳媒大派自己公司嘅coupon。


回禮3萬回禮的Baccarat相架亦由Qinnie出錢,300份約共3萬元。


禮餅20萬 Qinnie贊助了400盒禮餅及禮券給賓客和記者,每份約值$500,合共成20萬。


包花車 Qinnie又借出以其公司「ZEUZ」(倩型時尚有限公司)做車牌嘅400萬Bentley房車給呂慧儀做花車,而當日在會展君爵廳的28圍酒席共26萬,部分亦由Qinnie贊助。


包婚紗呂慧儀早前赴泰國影婚紗相,亦是由Alex Lam的婚紗店包酒店和機票。


呂慧儀的婚紗則由另一老友Alex Lam(紅圈)贊助,Alex是婚紗店Monique Co Wedding老闆,周日(18日)呂慧儀更到會展的婚紗展撐場,即日將照片放上微博給力。


(千萬豪宅)係我屋企人㗎!愛巢係佢(老公)嘅!


(見記者晒鑽飾)呢套頸鏈、鑽戒成20卡。


婚禮加4套首飾;加埋成百萬都係老公畀。


2人去年6月結婚,鄭即打本過千萬畀老婆在中環搞時裝店Ballet,又在今年10月中開設購物網站ZEUZ。《蘋果日報》圖片


Qinnie一直係千億新抱徐子淇密友。


於09年4月時Dickson扮巨熊與欣宜玩大咕窿。《蘋果日報》圖片


巨熊Dickson跌落水後,過了約30秒才有救生員救上來。《蘋果日報》圖片


08年參選港男時,身形fit爆,可惜三甲不入。《蘋果日報》圖片


未參選前,Dickson已是資深模特兒,曾拍下激凸內褲相,高峰期據悉月入數萬。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()