連日來城大都有學生在校內的民主女神像旁為碼頭工友籌錢,更將物資親身送到工友手上,外務副會長姚聖瑋(藍衫)坦言:「我哋用學生會名義問城大借場擺街站,但喺度嘅得我一個係學生會成員, banner都係寫城大人而唔係城大學生會,同學會覺得件事埋身啲!」 

Main Camp

學運新勢力 城大學生會爭氣

早前浸大有學生𢱑贊助被市民狂插,而港大學生會空莊半年陷癱瘓,剛成功選出新莊但又被指靠造票當選,大學生組識近年看似一屆不如一屆。
其實香港學運一向以港大中大為首,但最近城大學生會則有異軍突起之勢,除了於校內搞福利如 3蚊買零食益學生之外,對外亦積極參與社會事務,先為碼頭工人籌款、又跟支聯會合作於校內再搞「六.四展覽館」,城大學生會外務副會長姚聖瑋豪語:「大學生就係要為不公義嘅事發聲。」香港大學生仲有希望!

 


會長:唔會 hea住做(真實對白)身為現屆學生會主席的李浩賢雖然第一次上莊,不過他直言:「上得學生會支莊就唔會 hea住做,真係希望同學多啲關心城大,關心社會!」 

剛上任 3個月的城大新學生會,大部分由一和二年級成員組成,由會長李浩賢至其餘莊員,之前都沒有任何社會運動經驗,更沒有政黨背景,但搞學運有聲有色,只因他們有新思維,會長李浩賢說:「過往搞活動太注重『學生會』呢個名,一般學生會覺得唔關佢事,所以我哋今年所有活動都係用城大做號召,學生更投入,結果動員能力高好多。」

幫內地人了解六四

要動員學生,新學生會更識籠絡同學,如之前搞過「三元日」,以 3蚊低價出售烏龍茶等食品,同學當然勁讚兼排長龍。除益同學外,以「快樂抗爭」為宗旨的新學生會,對社會各議題亦相當敏感,於本月初先搞 Band騷宣傳民主,又積極為碼頭工人籌款, 2日間籌到 2萬元成為各大專之冠,最近更與支聯會合作再設立六四紀念館,會長李浩賢說:「其實六四紀念館上屆莊都有搞,於是我哋就傾再合作,除咗展品多咗,我哋都有畀意見支聯會,講出大學生對六四嘅睇法,等佢哋可以針對性咁加強內容,因為我哋近九龍塘火車站,想多啲內地人有機會了解『六四』究竟發生乜事。」
比起已經 4個月沒有派代表到學聯開會的港大學生代表,前學聯秘書長林兆彬盛讚:「城大係比以前積極咗,開會提出好多意見,明顯有進步。」難得新莊校內校外讚多過彈,學生會外務副會長姚聖瑋好熱血話:「大學生就係要為唔公義嘅事發聲,好似啲工人咁樣被人欺壓,我哋唔出聲唔得,咁香港先有希望。」而會長李浩賢則說:「我哋唔係要做大佬、唔係要揸 fit,各大學都係學聯成員,好似最近佔領中環,因為學聯未表態,所以我哋唔會自己發表立場先!」做實事唔邀功,抵讚!

搞六四館

城大學生會與支聯會合辦的六四紀念館,位於城大教學大樓的必經通道,由即日起至 7月 15日開放予公眾,亦已有約 25間中學預約參觀,上週五( 12日),館內亦不時有學生參觀。



紀念館內展出六四當年的一些主要報章的報道,還有死難者遇害的照片,資料十分珍貴。 

館內還有電視播放早前教協所拍有關六四前後所遇到的種種波折,亦有支聯會職員在場內講解。

平霸益學生

上週一至三舉行的「三元日」,以 3蚊一支烏龍茶和繽紛樂朱古力作招徠,雖然每位學生限買 3件,但仍吸引同學排長龍。



現場學生會成員不時要補貨,而據福利部成員 Heidi表示:「入貨嘅錢都係之前學生會剩低嘅盈餘,嚟緊想 1個月搞一次,月尾仲會免費派 Häggen-Dazs雪糕。」 

關心同志

在學生會的 fb專頁中發現兩位城大同學親熱的照片,雖然會長 Timothy指學生會對反歧視同性戀未有共識,但有莊員自行把男男親熱照傳至 fb,學生會亦不會阻止。

高登仔變城大校董


城大校董會每年均有兩名學生代表,除了學生會會長外,另一位則是研究生代表,而「無敵神駒」則是城大首位普選產生的校董,之前一般由研究生會主席兼任。《蘋果日報》圖片 

高登紅人「無敵神駒」,除改詞叻外,亦曾自設「高登電台」搞網絡廣播,原來這位 hit爆高登的無敵神駒,原名叫仇思達,現在是中文文學研究生,最近還升呢成為城大校董,早前發起「光復城大研究生會」行動,質疑校內研究生會的選舉及退會制度不公,財政又缺乏監管。
上週五( 12日)仇思達在電話中說:「諗住透過做學生校董就可以改善研究生會個制度,點知做咗校董都完全冇幫助,發言冇人聽,一啲影響力都冇,係每年開八次會咁大把,但提出嘅嘢一拖再拖,我諗係想拖到我任期完為止, hea住做啩!」

 

Main Camp: Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。


採訪、撰文、攝影:校園組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()