close

FACEweekly
So in love…… 官恩娜
同官恩娜( Ella)做訪問,你唔會覺得有壓力,唔少藝人髮型、化妝、助手……身邊總是一大棚人,想埋身都難,但 Ella卻會自己落手落腳化妝,鍾意講星座、生肖,又會介紹你 iPad唱 K app(唔好諗錯陳年新聞,係真係用嚟唱 K嘅 app),成日笑瞇瞇,同佢去年中加盟華納後,由師兄方大同作曲、 C君作詞的首支派台歌叫〈 So in love〉般,筆者係女仔都覺得 sweet到爆,男仔對佢唔 in love就奇。

約瑟

「 Bisous係我隻狗仔, 10個月大的英國約瑟,佢雙子座㗎, Bisous係法文,通常法國人走嘅時侯都會講 Bisous,意思係 kisses for you、親親,好似小親親咁,而且我好鍾意個 B音,好有親和力。佢好搞笑,每日都會好準時叫我起身, 7點 45分唔會吠、 7點 55分都唔吠,一到 8點正就汪汪汪叫我起身。」
正能量
剛剛完成錄音工作, EP將會暑假推出,共 5首歌,成隻碟會以愛為主題,希望令人覺得 full of love。第一首派台歌〈 So in love〉,當初公司同我講方大同會作歌好開心,好想知佢眼中嘅我會係點,所以任佢發揮。原來佢覺得我好有正能量,所以節奏好輕鬆,較 pop、 urban。其餘幾首分別由柏豪、 Edward Chan、舒文創作,有慢歌、有 hip hop,都幾多嘗試。
有機
我會好留意自己食過咩,聽落好似好簡單,點會唔知自己食過咩,但其實大部分人都唔知放咩落口。以前我好鍾食立雜嘢,但𠵱家唔會,盡量每日唔會食多過 1500至 2000卡路里,亦會選擇 organic、低鹽、少油食物,我食飯一定要食五穀米,加小黃米,對腸胃同膳食纖維好啲。一個月瘦咗約 7磅,唔算快但勝在健康。
騎馬

兩年前開始我去咗騎術學校學騎馬,對住動物真係好開心,每當做嘢做到好懨悶,我就好想去騎馬。雖然學咗兩年,但我覺得騎馬好似藝術永冇學完,目標係跳欄。還有,我發現騎馬配件可以好 fashionable、好有型,我會不時留意,發掘唔同騎馬服品牌。

撰文:翟穎妍
攝影:謝耀恆
髮型: Eve Chiu@Queen's Private i

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()