close

 

本地band勢愈來愈好火,前月「拉闊理想音樂會」有Rubberband、Kolor迫爆九展後,太極又回歸,今日五人樂隊Mr.推出新碟《Misterdays》外,仲處女下海拍埋本星期四上映青春音樂片《起勢搖滾》,教人never give up正面到爆,但五口子背後卻為了如新曲〈人一世物一世〉般,曾放棄了最重要的,究竟有幾重要,今天五人逐個講!

結他手 Mj
夾band令人唔知今日星期幾,仲要去好多宣傳活動,試過有朋友結婚去唔到,阿哥開髮型屋又冇去,夾band第一年又冇畀過家用媽咪,家都好遺憾,所以現在一有時間就會陪家人。年多前戶口得6萬,但我用咗3萬蚊買咗支Gibson 356結他,但樂器始終能用一世,而且同相機一樣有升值能力,家都冇後悔過。

鼓手 Tom
我反而冇後悔過,未組Mr.前冇去澳洲讀Mechanical Engineering。如果當時有飛去澳洲讀書,家吓返來都未體驗過社會,我諗仲係一嚿飯!現在結了婚生咗仔,最想就係快啲儲到錢,搬個更大的屋企,唔需要好大,可能係西貢或者係大圍嘅3層村屋就夠。

主音 Alan
《起勢搖滾》飾演的角色,與現實的我有幾分似,每日都好想去夾band。未組Mr.前,我在加拿大讀書,不過家境唔好,迫住返香港工作,夾band去到現在的成績,我覺得無憾。儲到錢我想買樓,但真係好貴,政府可唔可以幫吓手呀!

低音結他手 Dash
拍《起勢搖滾》,一定有心理負擔,一定有人會話我哋演技唔好,不過能推動本地音樂發展,一試無妨。戲中因為夾band,被女朋友(模Jeana飾)睇唔起而拋棄。現實生活中,未夾Mr.前(4年前左右),我同一位朋友夾份搞網上買賣生意,最後不歡而散。我好相信佢,佢離開令我好唔開心一陣子,好在媽咪、細佬陪在我身邊,令我覺得生活唔係下下賺錢就夠,親人更加重要。

結他手 Ronny
某日我們諗大碟名時,無啦啦就諗到《Misterdays》,其實讀快啲就同miss the days近似,係叫人要掛住old days時,都要正面向未來進發,回首過去,沒有後悔。諗起廿歲仔,我儲咗萬零蚊,自己孭個大背囊飛去英國,係我第一次去旅行,一去就去咗半個月,我覺得做人就是要這樣闖,才有意思。


《Misterdays》由本地潮攝Paul Tsang拍攝,再又前LMF成員阿庭設計,有人話抄足'04日本樂隊東京事變專輯《群青日和》,Mr.話:「5個人來來去去唔係企就係坐咁影,啲道具都唔一樣。」 ####


隊中最愛打扮的MJ,最近就愛上eBay執平潮物,最近就bid咗對皮膝套,唔使1千蚊超有型!


囝囝媽咪係Jamcast女模Leanne,個名卓霖(又叫杜杜)是專程搵風水師改幾個名再揀,Tom話呢個最好聽!


戲中同林欣彤(上圖)及詩雅有接吻戲;戲外就被影到同富豪女拖手,不過Alan堅話樓一定要自己買,有膊頭肯負擔!


當年在網上的生意是為客人於日本代購,家自己上網購物就最鍾意買bass配件,推介www.sweetwater.com,勝在配件多又快運到。


Ronny是5個之中去得旅行最多的一個,如馬來西亞同杜拜,最近就去咗日本休息,順道買結他。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()