輕攬豐腰 02年時,圓潤的Florence和初戀男友Kenny一齊往夏威夷參加朋友婚禮,男方輕攬女腰,少有着住低胸晚裝的Florence,都幸福過。初戀I.T男友Kenny

TVB《盛女愛作戰》上週播映以來, 五位盛女激變城市話題。標榜以「真人show」拍攝,《盛》女雖被質疑做媒,網友又話眾女質素低兼所謂星級導師欠說服力,但邊鬧邊睇,上週最高收28點,MyTV首集點擊更達48萬,比現正播映的兩線黃金檔劇更高,破晒資訊節目收視紀錄。


全城齊心將5女大起底,首集中直認仍然未忘初戀男友的Florence最神秘潛晒水,更被傳遭上司勒令停薪留職。本刊獨家獲得Florence和唯一前度多張熱戀照,其I.T才俊男友Kenny與她拍拖5年,可惜Florence最後難逃被飛命運,飽受重創;而硬淨Bonnie則自爆性開放,連搵到男友的Suki亦瘟錯溝女王,《盛》女故事有排未講完。


無綫《盛女愛作戰》,難得搵到5位勇者無懼的素人「中女」做節目,節目播出一半,5位女角中最矚目、成為攻擊目標嘅係39歲高學歷、高收入的Florence,於上週節目中的多次相睇活動,都要求多多嫌三嫌四,連城市大學講師CK同美籍飛機師亦藐爆,麻煩港女形象深入民心。

「異地戀好難keep!」
39歲的Florence,自細家教嚴厲,名校畢業擁碩士學位,又是會計師;Florence不覺到29歲先初戀,早前接受本刊訪問時,Florence直認:「我拍過一次拖,嗰次拍咗4、5年,分手係因為分隔異地好難keep,散咗後一直單身到家都有5、6年。未參加呢個節目之前,我未試過任何形式的dating活動,不過節目內介紹嗰幾個都唔係好ok,所以冇發展過。其實我唔係好事業型、好剛強的女人,我只係享樂型啫,而我覺得自己同外面所標籤的『港女』係唔同嘅,我睇愛情唔係單憑學歷、收入同外在條件決定!」雖然外間勁踩Florence,但其實她超情深,喺節目中Florence亦曾自爆:「我仍然鍾意舊嗰個!」上週有Florence密友向本刊爆料,稱令Florence念念不忘的初戀男友其實是從事I.T行業的Kenny。知情者說:「Florence 01年嗰陣認識都喺加拿大安大略省讀書嘅Kenny,佢哋拍拖5年,一放假就去遊山玩水,之後兩個喺唔同省份做嘢,分隔兩地耐咗感情轉淡,Kenny咪提出分手囉。近年Kenny已經返咗嚟香港,喺一間I.T顧問公司做嘢,聽講佢哋仲有聯絡,不過人哋家有穩定女友,應該唔會同Florence復合囉!」原來Florence想做小龍女,不過可惜楊過Kenny已經有女友,睇怕Florence想食回頭草有難度囉!

前度有新女
Florence前男友Kenny飛起Florence後,已有一親密女友,兩人經常去海邊遠足旅行,俾Florence睇到一定傷心死,本來在Florence的Goggle+內仍有「tag」Kenny,但週一(16日)已取消關注。

第六盛女係Florence老死
《盛女愛作戰》原來唔只5女,仲有第六名女士Vera Cheung參與節目,據知Vera跟Florence分屬友好,最初Florence更講明一定要Vera陪伴,才肯參加《盛女》。不過節目製作人員頂唔順Vera太麻煩,故最後飛佢出局。據節目製作人透露:「Vera係Florence嘅friend,大家以為Florence麻煩,其實Vera先至最難頂,乜都唔肯做,結果最後決定飛咗佢,不過因為前期凡有Florence出現,Vera都一定陪到實,所以好難將Vera cut晒,如果大家細心都會發現。」週一(16日)本刊致電任職Creative Senior Director的Vera,對於性格問題被飛,Vera說:「又冇所謂嘅,我更加唔會詆譭自己啦,我家冇拖拍,不過就算做剩女,都唔會再參加呢類節目囉!我覺得回響太大喇!(Florence家心情點?)佢ok!」

Bonnie自爆性開放
Florence表面強悍內裏深情,相反29歲性格男仔頭的Bonnie,雖然被嘲是女版錢嘉樂,但經改造後深得網友歡心。原來《盛女》節目未播出前,Bonnie已為網上電台開咪做主持,於「民間電台」主持《盛女再作戰》,澳洲留學回港的Bonnie,喺電台節目中更自爆曾在不知情下兩度介入別人婚姻做小三,被大婆電話鬧爆。

抗拒北上
本刊更發現豪爽的Bonnie,喺網上開勁多blog,上載相片及文章,更於婚姻狀況寫上「性開放」。疑似open,但週一晚Bonnie對本刊說:「其實我係用英文字open relationshiop,只係個網站譯錯,one night stand我唔係好接受到,始終自己唔係呢類人,亦唔接受到呢種事。」但其實open relationship的確解作可與伴侶以外異性發生性關係,Bonnie真係愈描愈黑。 Bonnie其實都不乏拍拖經驗:「我喺呢10年內共拍過6次拖,都有試過異地戀,鍾意一個澳洲同學,不過最hurt係有次拍咗5年拖,因為性格及人生方向唔同而分開,到28歲甩拖之後就一直單身到家,我冇諗過北上搵男仔呀,始終對上面啲文化唔係好了解,怕溝通唔到,做女仔嘅只係想搵到個可以付託及依賴嘅男人啫!」多拖拍都參加《盛女》,似搏入行多啲喎!

解構《盛女》平場拍speed dating
在《盛女》第二集Bonnie遇見半禿宅男Mickey的speed dating cafe叫day date cafe,位於上樓私人骨場林立的太子東海大廈,是專為這類單身約會派對而設的餐廳,消費便宜,就算包場都只不過約2千元。

《盛男》出擊?
《盛女》成為熱話,有指無綫已着手打造《盛男愛作戰》,為一班宅男謀幸福。本刊發現Yahoo旗下交友網「友緣人(meetu.hk)」更舉辦「盛男大作戰」招募行動,而在主頁放了4張港男照片,均在《盛女愛作戰》中出現過,跟Bonnie和Gobby配對,令《盛男》之說更似層層。無綫外事部曾醒明則澄清:「其實冇啲咁嘅事,係都唔會咁快,之前拍《盛女》都用咗好多時間籌備,所以冇咁快。」

為Florence平反
首週以Florence的嘴臉和強硬的性格最惹人反感,但原來今個星期《盛女》會為她大平反,據製作人員透露:「嚟緊第7集開始會幫佢平反,主要顯示她溫柔和善良的一面。」今週之後Florence可能剩女變爭崩頭筍盤。

Suki瘟錯碩士溝女王
最索最標緻嘅Suki係唯一找到如意郎君的「盛女」,不過據知在節目中經Mandy介紹認識的Suki男友Zion,其實是溝女王,經常到蘭桂坊夜蒲識女仔。這星期《盛女》講到參加者Mandy介紹了有碩士學位的Zion給Suki認識,兩人最後撻着拍拖。節目拍攝至今已8個月,自稱拍拖是「緣分安排」的Suki和Zion,更毫不避忌地在記招上咀嘴晒恩愛,更被傳媒拍得攬啜搣股相。據知情者透露,Zion其實與Mandy及《盛女》編導岑應非常老友,三人幾乎每星期都到蘭桂坊的Beijing和Sugar等夜店「搵食」,Zion獵女習慣直至跟Suki拍拖後仍未有改,有時岑應及Mandy甚至在夜店介紹索女給Zion,Suki卻完全蒙在鼓裏。身在台灣和Suki避風頭的Zion,被指是溝女王仍冷笑回應:「係男仔都識女仔㗎啦!」Suki覓錯郎,睇怕好快又變番「剩女」!

Mandy岑應孖住溝仔
至於Mandy亦是非多多,有傳她其實是媒,與編導岑應是青梅竹馬的朋友,當其他參加者要公布真實年齡,Mandy卻有特權。Mandy回應本刊時亦承認:「我同岑應由細玩到大,我拍過3、4次拖啦,上個男友識咗第二個咪分手囉。冇拍拖一年,咁啱岑應拍呢個節目時我單身,佢問我有冇興趣參加,我要佢應承唔公開我年齡至肯。」 Mandy經常和岑應孖住蒲,據知Mandy在夜場內亦頗受男客歡迎,蒲親有仔埋身之餘,Mandy性格熱情來者不拒,Mandy亦承認:「以前我有好多男仔約㗎,參加呢個節目只係想知有冇其他途徑識男仔啫。」尋尋覓覓始終得個桔,Mandy說:「港男睇嘢太窄,成日話男女平等,但又要受保護要女人照顧,唔尊重女人;要公一份婆一份,又介意女朋友搵錢多過自己。」所謂家家有求,「剩女」唔係浪得虛名。

拍檔數臭 同學爆料 揭大話精Santino呃錢滾女
《盛女》唯一男導師Santino,因貌似黃子華加過期鄭伊健,27歲仔造型似足MK潮童,加上「45度角望住」和「覆對方短訊要鬥字少」偉論,即時響朵兼被起底。本刊收到消息,自稱叫郭政彤(真名郭偉燊)的Santino,在加拿大讀高中時,早已衣着品味獨特,並經常四圍撩鬼妹同學打「友誼波」,更猴擒到嚇喊女同學而成當地華人學生圈笑柄;而Santino前公司「PUA(HK)」夥伴、「Our Radio香港把妹達人」主持Norris向本刊踢爆有人在澳洲因犯事被踢出大學,去年更穿「PUA(HK)」櫃桶底!


自詡為「兩性關係專家」的Santino,聲稱根據多年資料搜集,以美國流行多時的「pick up」(把妹)理論加上實戰,自製一套溝仔女「課程」攻略,更吹噓自己除咗有位拍拖9年的正印外,另有5個女友,互知對方存在,十足港男公敵咁款。

收中女錢澳門陪玩
不過,另一位「把妹達人」主持,即Santino前拍檔Norris Kong,週一向本刊踢爆Santino大話連篇。「大約03、04年左右,Santino在澳洲讀Year 1,因為打交Working Visa被取消,搞到大學都冇得讀要返香港。其實佢之前被澳洲警方懷疑涉嫌用假咭,不過最後佢打甩咗。」後來Norris介紹『Pick Up Girl』(「把妹達人」理論)畀Santino認識,一起組成公司「PUA(HK)」收生教學,後更獲網上電台「Our Radio」賞識開咪。「(節目)講到Season 3,佢已經唔夠料,自睇完套(日本漫畫)《夜王》同《帝王》,諗到扮成男公關咁去speed dating,點知真係有啲中女又冧佢喎,仲試過有次同一個中女過澳門玩,收咗人哋1.2萬利是添!」去年「PUA(HK)」舉辦電影包場,Norris指有人借影相為名,趁機落格2、3千元,Santino後自組「Faculty of Romance (牽緣學系)」,起Norris飛腳。


Santino曾以原名「郭偉燊」於加拿大「Columbia International College」就讀高中,並於香港開設牽緣學系有限公司教人溝女,但有指佢聲名狼藉,現跟前拍檔Norris反臉。週一問到穿櫃桶傳聞,現跟Santino搵食的徒弟Pierce(左)則搶說:「佢只喺用咗啲錢請Photo(攝影師)食飯。」

一夜情唔衞生
而其中學同學亦向本刊爆料,指Santino在加拿大「Columbia International College」讀高中時,早已喜歡着衫唔扣鈕,貫徹其獨特口味,更被同學取笑係「曱甴鬚」。當時佢亦相當積極女,不時撩鬼妹「一晚企」,有女同學更被佢嚇喊。 Santino上《盛女駕到》時稱,有一拍拖9年的女友(本刊得知為Caroline),又跟人聲稱溝掂上海有錢主播龔露,但Norris踢爆Caroline已飛甩他:「佢要吹到有好多女冧佢,唔係點教人追女!當初我哋落街實戰時,佢仲好鵪鶉話『唔得呀,我有女朋友㗎!』根本龔露從來冇同佢拍過拖,佢約過人一次啫,人哋都拒絕咗,佢咪用呢件事扮自己溝女叻囉!」週一(16日)晚Santino大反駁:「我好討厭one night stand,好唔衞生。佢話我用假咭?你哋有證據就攞出嚟,對於前拍檔嘅嘢,我冇嘢再回應。我唔係俾人趕出境,只係大學3年班時去咗上海做嘢,冇再返去讀書啫!我亦都唔會為錢出賣肉體!」

各施各法
帶領Santino入門做「把妹(追女)達人」嘅 Norris,大彈後輩在節目教盛女溝仔技巧學藝未精。「暫時套theory未有for女仔用嚟追男仔,佢根本只係將套男仔扮cool嚟吊女仔癮嘅方法掉轉嚟用。」


45度望對方本來係希望減少女士try-hard嘅表現,但佢咁講好矯情,會令到男方驚同覺得唔尊重。 正面望對方唔超過3秒男方會以為你好輕佻同白鴿眼,十足港女咁,一定趕客! Send Message的字數要比對方少搞到女士以為扮高竇就work,如果係開始大家互相flirt嘅時候就仲可以,但之後大家點樣再溝通同發展落去?」

導師要自救
《盛女》被網友狠批,當中一班負責教導盛女嘅「導師」,水平和價值觀被質疑,其實部分導師本身也是單身剩女,根本能醫不自醫。

人生教練 Winnie
加拿大約克大學心理學畢業嘅Winnie(梁穎妍),曾做過《蘋果日報》名人版,現職人生教練(Life Coach)6年兼寫美容專欄,但佢因嫌男友「太老練」而剛分手,自己都未搞掂喎。

鑽石級媒人 Mei Ling
手上持有大量「筍盤」嘅Mei Ling(吳美玲),開辦「Hong Kong Match Makers」婚介公司,為高學歷的商界尖子服務,女性年薪50萬起跳,男性則要70萬,現跟退休商人丈夫廖佩章(左)居於市值約千8萬的何文田山賀龍居相連單位,生活無憂。

語言訓練導師 Eva
由加拿大回流發展嘅Eva Lau,本身為舞台演員,擅長說話訓練以改善溝通技巧。自言「私人嘢唔會透露」嘅佢現時單身,更對本刊反駁:「好似Winnie話齋,識煮餸都唔一定要開餐廳」,語言訓練專家,真係得佢講晒!

星級化妝師 Jessica
任職形象設計和化妝的Jessica是補習天后June親妹,為不少TVB藝員及歌手化妝,她曾批評盛女「男人鍾意漂亮同標準身形」。原來她在23歲時結婚,但已離婚5、6年,現時冇拍拖,好冇說服力啫。 ####


殘爆睇日出 Florence跟初戀男友一齊去夏威夷睇日出,未瞓醒的Florence披頭散髮,零妝夠自然。


我同港女係唔同嘅!真實對白


前週五(6日),四位盛女出席宣傳活動時,獨欠單親媽咪Gobby,而節目編導岑應則企正喺中間,相信她們當時未想過合作引起咁大回響。


早前Florence接受本刊訪問時,直言自己並非港女,並說:「我睇愛情唔係單憑學歷、收入同外在條件決定!」


大字歎


瞓浴缸難得去夏威夷度假,Florence亦忍唔住在大浴缸內攝影,而Kenny則大字形喺梳化攤唞,關係甜蜜痴纏。


自稱睡美人 Florence見到大床即時影番張海棠春睡,見佢搽住鮮紅色腳甲油、又自稱係睡美人,三高女原來都有浪漫一面。


29歲才初戀的Florence,於加拿大邂逅同在當地讀書的Kenny,其實算係中女版《那些年》,難怪刻骨銘心。


Vera Cheung Florence同Vera係孖公仔,婚介顧問Mei Ling更批評她掛住同Vera傾偈,冷落相睇的城大專上學院講師曾志剛(CK)。


Vera曾在澳洲長住,跟大隻男合照留念。


Bonnie於電台節目自爆唔小心做過2次第三者,又於blog內的婚姻狀況一欄填上性開放,後生女真鬼馬!


想搵到個可以依賴嘅男人啫!真實對白


Bonnie熱愛寫blog,亦愛於blog中放單人相,其中07年於澳洲留學時的照片,見佢又舔雪糕、又擺晒pose咁,都好可愛啫。


開咪博入行《盛女 》節目未出街,Bonnie已跟導師Santino的徒弟Pierce,於民間電台中主持節目《盛女再作戰》。


被爆種金前社民連秘書長,現為網台主持的季詩傑,上週五於香港人網中爆曾於英皇金融工作的Bonnie疑似種金,他於節目中說:「我想講呢個《盛女愛作戰》……嗰班原本種金㗎喎,我見過個節目中其中嘅一條女……」而Bonnie亦曾以甜心婉兒名字於Instagram上載一張英皇集團中心的相片。


季詩傑


Bonnie搵到人生目標,積極開咪做節目,日前飯敍蹺住現任商台CEO的陳志雲,果然識do夠叻女。


係緣分安排!真實對白


親密錫 Suki和Zion雖然已經拍拖8個月,但兩人仍十分親熱,上週四(12日),Suki出席完商台《光明頂》陶傑訪問後,Suki即飛撲往九龍城茶餐廳搵Zion,兩人於茶餐廳內更不避忌打茄輪。《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片


搣pat pat 食完咀完,Zion連送Suki回家時又忍唔住搣她一下pat pat。《蘋果日報》圖片


6呎2多女圍任職美亞保險經理的Zion平時勁多女埋身,但據知他亦是九龍城潮語浸信會的話劇團中堅分子,而有劇友就力撐Zion教會內和女教友保持距離,搵食都識得行遠啲。美亞保險經理Zion Ngai


Zion愛玩自拍,於Instagram內亦有上載一張跟Suki的親密合照;而Suki十分「醒目」,被人起底後,連fb亦刪埋,改用另外戶口再開戶,以防被人再摷料。


於港大碩士畢業的Zion,據知女性緣甚佳,常和一班女仔去旅行。


Mandy愛夜蒲,星期一至日幾乎晚晚有party,據知她蒲親都酒不離口。


在岑應介紹下,古巨基上年〈鑽石敗犬〉MV,Mandy和人生導師Winnie都有份客串,而Winnie則說:「我都係嗰刻先識佢!」


上週五(13日),Gobby出席特備節目《盛女駕到》錄影時,不堪傳媒追訪,岑應即挺身而出助她解圍。


花名曱甴鬚前年Santino曾以假名「郭政彤」參加tvb.com舉辦的「10分試愛」活動,更在簡介上自稱「米蘭郭政鴻」,又自稱怕醜和不善溝通,但有舊校友將參賽相惡搞並踢爆其舊花名「曱甴鬚」。


Santino以一頭gel到行嘅「伊健髮型」,再加開到落肚臍嘅西裝造型,被網友取笑「似日本牛郎」、「深圳鴨仔」,但原來真係參考過有關造型。


前拍檔Norris


被舊拍檔Norris爆「同女友講嘢唔掂」兼「追女經驗唔夠」,今時今日Santino升呢做「兩性關係導師」,難怪其偉論一出口,全城嘩然。對於拍檔指他穿櫃桶底,他說:「唔係我負責喎!」《蘋果日報》圖片


Santino自稱任職設計師,但其實只係布料採購,對於自己衣着一時似學陳浩南、一時又超MK,他仍很自信說:「因為我咁着好睇囉!」


拍拖9年俾女撇 Norris指Santino跟女友Caroline在澳洲讀書認識,跟男友同齡嘅Caroline任職日資公司當日語文書工作,Norris形容佢「冇乜主見,好信任男友」,對於俾女飛,Santino說:「我哋離合過好多次。」


溝上海有錢主播有指在上海生活過嘅Santino,跟上海籍有錢主播龔露關係親密,在微博只關注她,但Norris再踢爆「佢想追人,但人哋只係同佢食過一次飯,跟住都冇下文啦!」。


單身


已婚


單身


曾離婚

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()