蛇腰長腿
上周五( 1日)蚊蚊到影樓拍攝賀年封面照,當然要騷招牌 42吋長腿。不過兩條蛇好活躍四圍竄,攝影師又怕蚊蚊會走光,一度清場拍攝,最後順利完成,蛇仔收工繼續冬眠。

大封面

靈蛇護身 最後衝刺  42歲萬綺雯:趕生蛇仔!

2013年02月08日 ~~ 第915期 忽然1周

加盟無 綫後的第一套劇《老表,你好 嘢!》叫好叫座,萬綺雯(蚊蚊)紅爆師奶界,現在人人叫她「易姑娘」。對於「老表效應」,她受寵若驚。
42歲的萬綺雯與編劇老公陳十三過了 13年二人世界,依然未放棄生 B計劃。上周五( 1日)她為本刊拍賀年封面時,玩住蟒蛇仔大講夫妻相處之道:「就算幾忙,我 哋都堅持每年最少去一次旅行。今年我會同老公去芬蘭睇北極光,隨時趕到生蛇仔 㗎!」
冧得掂師奶,拍劇當然陸續有來。萬綺雯工作咁忙都掛住同老公造人,無非想作最後衝刺。預祝蚊蚊睇住浪漫的北極光「一擊即中」啦!

互動片段

萬綺雯玩蛇仔賀年



以往由亞視過檔無 綫的藝人,一般都要經過時間洗禮,令觀眾忘記「亞視人」身份,才可融入 TVB大家庭。但萬綺雯去年加入無 綫即被安排夥拍郭晉安做《老表,你好 嘢!》女主角,接住的《好心作怪》再演三哥苗僑偉老婆,又做女主角,明顯萬綺雯已躋身無 綫一線花旦之列,入晒屋。
劇接劇又要做宣傳,萬綺雯最近忙到不得了,不過她無時無刻都會掛住老公。上周五( 1日)為本刊拍攝賀年封面時,萬綺雯一邊玩蛇,一邊提及編劇老公陳十三。她說這段時間見同事多過見老公:「呢年我見老公少 咗,反而會更加珍惜相處時間,我 哋結婚咁耐從未嗌過交,無所不談。兩公婆嘛,冇秘密 嘅!」


兩蛇任舞
大蛇阿 Cat與 BB蛇 Baby都好跟蚊蚊,三位主角連續拍攝超過兩小時,毫無倦意。蚊蚊仲愈影愈起勁。


炮仗怕怕
蚊蚊自爆最怕突然間爆破的物件:「我好驚氣球,成日覺得佢會爆。燒炮仗?我諗都未諗過,我知呢串係假,先夠膽行埋去咋,真炮仗咪搞我呀!」

睇住北極光造人


萬綺雯同老公陳十三近年各有各忙,蚊蚊忙拍劇,陳十三為自己經營的製作公司中港兩邊走。雖然聚少離多,但依然恩愛。

結婚十三年雖然未有所出,但原來萬綺雯從未放棄生 BB計劃:「我一向順其自然,唔會刻意去做一樣 嘢,我同老公身體健康絕冇問題。我一直有個心願,就係去睇北極光,老公應承今年陪我去芬蘭三個禮拜。我上網 check過,呢兩年 嘅北極光特別強,好容易見到,到時又可以坐埋破冰船。 喺咁開心 嘅環境之下,如果努力造人,隨時趕到生個蛇仔喎,哈哈!」就連玄學家麥玲玲都批萬綺雯蛇年有喜非難事,麥玲玲說:「只要蚊蚊到外地旅行,再刻意 啲(計算排卵期)就好易中,尤其下半年機會更大。」
萬綺雯今次影賀年封面,為迎合蛇年,特別搵來五歲大的球蟒( Cat)及半歲蟒蛇 BB( Baby)一齊做主角。萬綺雯二話不說便接過兩條蟒蛇,放在身上任牠們左穿右插。原來她與蛇自小結緣:「我細個成日去婆婆錦田度住。 嗰度有好多蛇,公公有同我講要小心 啲顏色鮮艷 嘅蛇,愈靚愈毒。不過我都係唔驚,照追住 啲蛇玩,哈哈!」 

《老表》演員逐個數


萬綺雯細時唔知驚,當毒蛇係朋友一齊玩。好彩入 TVB識到班「老表朋友」,個個都 friendly兼個性獨特。她在記者面前逐個數:「安仔好善良,佢係視帝但冇架子。我初 嚟步到佢都好照顧我,係絕世好男人!祖藍就好聰明,周身刀好似乜都識咁,冇佢唔掂呀!張繼聰呢,起初以為佢係一個普通 嘅唱作歌手,合作過先知佢咁搞笑,咁有才華,每一個動作都充滿節奏,有 bit嘅!肥妹小寶份人好簡單,佢拍劇會帶大量零食請人食,好搞笑。至於鬼妹就跳舞超勁,未埋位時會跳番兩 part舞,睇到我眼都凸。」
樂天又平易近人的萬綺雯,好快會有另一班新演員朋友,因為三月她便會接拍古裝劇《食為奴》演打女,同劇演員包括王祖藍、胡定欣、黃智賢,完成拍攝後她會放下所有工作,偕老公出發到芬蘭睇北極光造人,加油呀!


少女索 look
好多人話蚊蚊食了防腐劑,現場見過真人後確有同感。加上拍攝場景放滿心形氣球,如此少女情懷 feel,難怪 42歲的她仍可與無 綫花旦們爭一日之長短。


破例性感
蚊蚊平時守身如玉兼走實力派路線,今次肯為本刊破例露少少,只因身上那條裙,買下一年有多卻從沒穿過。均勻身材加長腿,真係令人羨慕。

做善事被圍


蚊蚊在《老表、你好 嘢!》飾演社工,現實中她亦不時出席義工活動。日前她便前往醫院派福袋,一出現便受到包圍,個個叫她做「易姑娘」。她更即晚在微博上載活動合照。





大團圓結局


《老表,你好 嘢!》因選角出色有新鮮感,深受觀眾歡迎。上周平均收視維持 30點(約 193萬觀眾),最高收視 33點(約 212萬觀眾),劇集老少咸宜當然是大團圓結局,萬綺雯與郭晉安雖然被阿 Bob從中作梗,搞到求婚失敗,但最終都排除萬難步入教堂,蚊蚊仲獻出了在無 綫的處女初吻 㖭!


啜爆


求婚


行禮

蛇女無懼


蛇雖然野性難馴,有些品種更惡毒無比,但歷年有不少女星夠膽挑戰大蛇,甚至與蛇共舞。

淫蛇捐「珊」窿




05年李珊珊身穿泳衣把弄一條身粗 3吋的「過山烏」,當中不乏撫摸蛇頭及大蛇從她兩腿穿出來的鏡頭。結果多個鏡頭遭無 綫禁播,被指意識不良。 

蛇纏「警鐘胸」




10年, Jessica C.為拍處女寫真,借來造型師的黃色粟米蛇影相,她全裸橫 瞓在草地上,盡騷半球及臀部,黃蛇隨意在其身上爬行,非常大膽。 

中門大開迎巨蟒




Ana R.早前為一本英文雜誌拍攝蛇年封面,身穿 deep V白長裙的她,中門大開與重 30磅的大蟒蛇一起拍照,更任由大蛇在其胸前蠕動取暖。 

後記:蚊與蛇


拍攝當日,由蛇女 Amber帶住真蛇到場 嗰刻全場𠵱嘩鬼叫,好彩萬綺雯膽生毛,一見即捧上手玩餐飽,仲將條 BB蛇當手 鈪咁戴上手。
影咗兩個幾鐘,百厭 BB蛇開始無電唔再郁,條大蛇就鬧情緒四圍走,令本來手到拿來 嘅萬綺雯大叫求救:「哎呀!我搞佢 哋唔掂呀!快 啲過 嚟幫手!」蛇女 Amber話:「阿 Cat同 Baby都係球蟒蛇,冇毒,好乖好馴良,絕對唔會咬人,放心!」
其實蚊蚊冇驚過,與蛇共處期間大部分時間都控制自如,連蛇女 Amber都話蚊蚊好掂!


大家見到蚊蚊身後的紅色氣球散落得好自然,其實鏡頭外有兩位壯男不停咁拋,每拋一次只能影到一格相,辛苦晒。


向來愛貓如命的蚊蚊,抱蛇好似抱貓一樣,仲不時輕撫佢,咁舒服,係人都想做條蛇啦!


人與動物合照向來特別困難,好彩蛇女 Amber(左)全程在旁出手,咪睇小兩條蛇仔,原來佢 哋都好好力水 㗎!

撰文:高智翹
攝影:袁家樂
蟒蛇提供: Amber Lau
服裝提供:中藝、 Exchange Series(高踭鞋)
化妝: Jenny Tziong
髮型: Domanic Tao
協力:李家碧、李梓軒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()