close


Cammi新床照下身僅穿上內褲,在床上典來典去,意識大膽。

下月就17歲嘅嫩口人面獸模Cammi(謝芷蕙)因同Edison咀嘴照曝光而上位,被人鬧博宣傳都當食生菜。
近日本刊發現Cammi再有新床照在網上流出,照片中她下身只穿着粉紅色內褲,典床撩人。
原來密謀去大陸撈的Cammi,專登影輯性感相鋪路搵人仔,Cammi回應時直認:「喺內地做係要性感啲!」


謝芷蕙(Cammi)近來甚少出席香港活動,主力在內地夜場唱歌賺人仔。本刊近日在網上討論區,發現了一輯共6張、Cammi身穿白恤衫、粉紅色內褲的床照流出,相中Cammi獨自一人在床上典來典去騷長腿,擺出多款索pose,但相片不久便被樓主剷走。

學內地模
本刊得知,這輯床照原來是Cammi為一本寫真月刊《Bubble》所拍攝,該月刊會於本週在本港及內地推出。本週一(6日)記者致電Cammi,她直認今次拍床照是為了吸引大陸客:「呢輯相喺一個月前影,唔知點解會流咗出嚟。冇錯我係好想喺內地發展,我留意過內地model都影呢類性感相,嚟吸引內地客搵佢哋拍廣告、做宣傳活動咁,喺內地做係要性感啲!」內地市場咁大,唔趁後生瞓身銀點得呀? ####

 
Cammi稱拍床照是為了方便在內地宣傳:「啲相喺event度可以用嚟做poster㗎,好多model都係咁啦。」


咀出人氣
去年10月Cammi與陳冠希咀嘴照曝光,雙方被迫承認拍拖2個月,之後分手。


床照上週五在高登流出,不出一日便被刪除,但已惹起網友發炮,指Cammi自我炒作。

 
長腿誘男 5呎7吋高嘅Cammi騷盡長腿擺出誘人姿態,快17歲就大晒性感,她解釋:「係一個好熟嘅攝影師朋友幫我影我至放心㗎,我覺得可以接受到。」


轉攻強國與陳冠希咀嘴照曝光後,Cammi接受內地傳媒訪問時,稱已跟陳冠希分手,現在只是普通朋友關係,並稱以學業為重,但不出1個月便轉攻內地市場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()