close



一眾模最近集體北上打碟做DJ爭飯食,最成功莫過於成功轉型、致力攻強國拍劇搵人仔嘅娜姐周秀娜,拍戲拍劇又賣bra。一手捧紅娜姐的經理人公司近日再有新搞作,聯同淘寶網搞「淘女郎」,畀網上商家bid嚟做私模,呢班模喺內地稱為淘寶mm(mm意思為美眉、妹妹),佢哋喺淘寶網上個個冇底價,任你開價bid到好價,就任你影。不過一班香港淘女郎仲未開店,想bid?等多幾個月啦!

港版淘女郎
香港區「G.M.E淘女郎」家由8個17至27歲港女組成,G.M.E稱會不設上限陸續加入新血,遲啲唔知會唔會好似AKB48咁多人呢?

淘女郎係乜?
「淘女郎」一詞,其實早於10年3月已經喺北京開始發展,至今內地淘女郎已達2萬9千多個,而香港版的「淘女郎」則剛開始起步,以Chrissie為首的港版「淘女郎」則有20多位女生,即將推出。

Chrissie都係淘女郎
香港區淘女郎,可能因為剛成立,連師姐Chrissie及Jeana等人都仲未有人叫價,好似失威咗啲。


網絡發達,內地時不時就有批巨乳模晒私相變網絡紅人,搞到模都要搵多條出路,而內地大型網站淘寶網最近就與Chrissie的一班新師妹,搞咗個淘女郎活動,專門吸納一些美眉做model,仲以網購形式sell models,客戶上網bid啱價錢,就可私影模。

每個女唔同價
其實早於2010年北京已經有一班「淘女郎」,而香港區的Chrissie師妹淘女郎亦即將推出。據Chrissie經理人公司G.M.E發言人Iris話:「呢班『淘女郎』主攻內地市場,主要喺深圳、廣州及杭州呢三個地方拍攝,因為呢三個地方有我哋嘅studio,班女仔每個價錢不一,視乎佢哋人氣及公司認為佢哋值幾多錢。客人出價要視乎影乜、影幾耐及拍攝地點,交通住宿機票全部由客人畀晒,班淘女郎係以合約及月薪計,通常合約以3至5年為期,而佢哋除咗做網拍model外,我哋亦會畀佢哋試多啲其他嘢!」

力捧雙嬌
呢班Chrissie師妹中,據知8人當中已鎖定力捧其中二人,就是17歲的貝兒和Kabby,遲吓仲會狂谷二人去電影試鏡,希望多線發展。剛中學畢業,同樣17歲就選擇做淘女郎的Kabby和貝兒,知道將受力捧梗開心,兩人不約而同話:「冇諗過做模出寫真,我哋想透過『淘女郎』打入國內市場。(有冇想過超越師姐?)我哋只係啱啱起步,會以佢哋為目標,希望做得好過佢哋啦!」

另類淘女郎
號稱中國最大網模平台的淘女郎網,內地早於2010年3月正式成立,內地的淘女郎,只要於淘女郎網上建立賬戶,上載照片即可參加,亦因為咁,網站至今已有2萬9千幾個淘女郎,雖然大部分都屬美眉,但樹大有枯枝,唔愛美眉,亦有其他可供選擇!

周秀娜兵團
以「乳模始祖」周秀娜為首的model,除咗有新舊8模外,仲有新血Lemon Beez及最新的「G.M.E淘女郎」,近期隨着師姐Chrissie北上發展,一眾師妹準備接力! ####

 


近期絕少在港蒲頭的Chrissie,如今主攻內地市場,上年喺內地孖住方力申拍《唐朝浪漫英雄》(圖),家又再度合拍《非狐外傳》。


「G.M.E淘女郎」中重點力捧呢兩位17歲的model,貝兒(左)及Kabby(右),一樣喺微博上發掘出嚟做「G.M.E淘女郎」。


Kabby Kabby未成為淘女郎前已經係model,為報紙雜誌拍硬照,而佢亦經常活躍於微博及上載自拍照。


貝兒貝兒話自己F.5畢業就做model,佢話好唔鍾意讀書,想趁青春快啲賺多啲錢咁話!


第一胖模以肥人大碼size突圍,亦因400磅身形成為第一位上央視節目,更被稱為「中國第一胖模」,成為淘女郎中的另類搶手模。


強國村婦淘女郎中亦有重口味女等待被挑選做網拍model,好似呢位叫楊軍的超齡村婦,真係夠晒驚喜囉!

 
PS人魔內地PS達人走火入魔,淘女郎中都有班PS達人,好似楊馨雨PS過火,可能因為咁搞到仲未有人bid佢做model。

 
Chrissie攻內地近年主攻內地市場北上掘金,除狂拍電影外,更喺內地接拍多個廣告及活動,賺到笑。


舊8模分拆上市當中有啲已沉寂未有搞作,淨得Annie G.及Hailey G.組成的Monster Beez以視覺系DJ打碟發展。


新8模轉型發展當中以Jeana發展得最成功,家亦學師姐Chrissie轉攻電影界,前排更踏足舞台劇,反應甚佳,而好姊妹Hidy亦與新8模中的成員組成Octo Beez。


Lemon Beez封胸賣聲 Lemon Beez由韋彤和聖殷兩個女仔組成,同師姐們唔同嘅係,以可愛清純做賣點,擺明封胸賣聲,將於今年出碟。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()