close

我得寵:百厭孖寶 撻着傅嘉莉 5,652 


■傅嘉莉對家中的BeBe和GeBe疼錫有加,把最好的都給牠們。

由模特兒轉型做演員的傅嘉莉(Kelly Fu),近日再跳入公仔箱演出無綫新劇《衝上雲霄2》。傅嘉莉養了兩隻愛貓BeBe和GeBe,一長毛一短毛,一雄一雌,異常合拍,性格儼如小狗聽教,但偶爾發脾氣又太過黐身,傅嘉莉惟有軟硬兼施馴服兩隻百厭星。撰文:麥佩儀

傅嘉莉早年曾經養狗,但後來有一段時間沒有再養寵物,她表示之後想再養寵物,但因已出來社會工作,沒有很多時間照顧,因此覺得養貓似乎比較適合,不過始終未養過,傅嘉莉對貓認識有限,故此她之前曾花不少時間上網搜集資料,了解飼養及貓的基本資料,做好功課才再細心考慮。
傅嘉莉為更了解貓的特性,因此一有時間便逛寵物店:「其實我只係想去睇吓啲貓,喺舖裏面我都是但攞啲貓嚟抱吓,但係好多隻都同我冇乜眼神接觸,抱抱吓又跳咗落地,冇乜感覺。」但突然從身後某個位置傳出很嗲的貓叫聲,令傅嘉莉好奇地看個究竟,眼前出現一隻被剃光毛的貓,十分怪相,她說:「隻貓當時只有頭有啲深色長毛,但個身剃晒啲毛,留番一撮白色短毛,搞到佢好似着咗件白色踢死兔。」



■GeBe屬摺耳短毛品種,圓頭大眼正是牠的特徵。 

■BeBe是長毛捲耳貓,性格卻有點似小狗,聽話又好動。 

■GeBe(左)及BeBe雖然品種和性別都不同,卻似足兩兄妹。 嬌嗲最抵錫

原來這隻古怪貓就是BeBe,雖然當時已有八、九個月大,但卻比小貓顯得更嗲,當傅嘉莉抱起牠時即發出咕咕聲,又用小腳和頭搓向傅嘉莉的手,表現異常熱情及開心,傅嘉莉更笑稱當時BeBe的眼神十足叫她帶自己回家。
雖然跟BeBe初見面有好印象,不過傅嘉莉依然保持冷靜,回家後先跟朋友商量,她說:「始終佢價錢唔平,好多嘢考慮,所以要平靜諗一諗先做決定。」經過這五年跟BeBe的相處,傅嘉莉形容最後決定帶到牠回家是很幸運:「BeBe嘅性格真係好似狗,動靜都得,會送我出門口又等我返屋企,鍾意沖涼同學嘢又唔會四圍抓,我企浴缸佢又扮我企喺度。」不過BeBe無時無刻也要得到主人的注意,傅嘉莉坦言有時也會覺牠煩,加上自己不能時刻陪伴,因此傅嘉莉決定為牠添個伴。



■可以養到BeBe,傅嘉莉形容自己很幸運。 為病貓喊爆

傅嘉莉說:「養咗BeBe年半之後就養GeBe,佢就真係由BB開始養,返嚟只有兩個幾月大。」雖然BeBe和GeBe年紀、品種及性別都不同,但卻十足兄妹,GeBe很尊重BeBe,所有好東西必讓BeBe先嘆,難怪相處融洽。BeBe曾經試過腸胃不適,可能因糧食不當結果搞到一日嘔十幾次,傅嘉莉說:「醫生用剔除法去搵出原因,見BeBe做好多test好辛苦,探完佢我返到屋企都喊又失眠。」
但當時身為模特兒的傅嘉莉直言,眼神對她的工作來說非常重要,工作時要壓抑心情,情緒不能被眼神出賣,她坦言亦對自己是一種很好的訓練。



■傅嘉莉跳入公仔箱拍《衝上雲霄2》,跟吳卓羲、吳鎮宇及胡定欣合作。微博圖片 呷工人醋

現在傅嘉莉不但做模特兒,更加轉型做演員拍電影拍劇,因此更少時間陪伴愛貓BeBe和GeBe,幸好有工人姐姐代為照顧兩隻百厭星,但她又無奈地說:「我發覺佢哋越嚟越黐姐姐,搞到我有啲呷醋,所以我都要分番多啲時間嚟陪佢哋先得。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()