close


踏入大門,屋內瀰漫聖誕氣氛,連兩隻狗狗 Hugo(左,威爾斯爹利)和婷婷(右,史納莎)也着上聖誕裝,十分應節。

星悅居

何國鉦 快樂聖誕

2012年12月21日 ~~ 第908期 忽然1周

臨近年尾,節日氣氛特別濃厚,大家忙於籌備聖誕 party同時,家居布置亦是重要一環。
著名時裝設計師何國鉦( Dorian Ho)五年前購入九龍塘又一村一個面積千二呎單位,設計走黑、白、灰的簡約路線。特別着重聖誕節的他,每年親自落手粉飾安樂窩。「我成日幫人 design靚衫扮靚,返到屋企就想舒舒服服。間屋愈簡單愈好,可因應唔同節日,去買裝飾品布置間屋。
如果間屋本身已經好 busy,再加其他嘢就會好雜亂。」

互動片段

何國鉦家居



五呎高的聖誕樹,充滿節日氣氛的裝飾,配合柔和燈光,溫暖舒服,突出家的感覺。著名時裝設計師何國鉦( Dorian Ho)自小居於九龍塘,對該區情有獨鍾。「我鍾意呢度低密度,靜中帶旺,加上父母都住附近,好方便。」平日埋頭設計的他,回家只希望能放下工作休息。所以他屋內設計簡約,以黑、白、灰為主色調,方便換布置。

為不少名人紅星設計靚衫的何國鉦,與鄭裕玲老友鬼鬼,他更將去年嘟姐所送的英國旗狗狗座椅,放在家中當眼位置。「因為間屋顏色比較素,又到聖誕喜慶日子,所以鍾意襯番啲紅色嘢。」





bear bear聖誕樹


聖誕樹是真松樹,而裝飾則以啡 tone為主,設計獨特,飄出淡淡松樹香味。「布置材料唔一定要貴,除咗 DIY嘅熊仔吊飾,其他飾物喺出口店,或者外國二手市場尋寶返嚟。」




茶几中間放有燭台及布置聖誕樹剩餘的熊仔,與聖誕樹上下呼應。

加工皮櫈




「張皮櫈喺意大利買,我再將朋友送嘅皮,裁做櫈套,扶手柄再釘上唔同動物公仔,好似攬住張櫈咁。」 

摩登飯廳




飯廳側面放了鏡面趟門,望落開揚。餐枱擺設因應節日主題轉變,加上華麗黑色水晶燈,簡潔而摩登。「黑白櫈配上灰色牆身,視覺上空間較大。」 

尋寶粉飾


每逢聖誕,何國鉦都會為家居度身訂做不同主題,今年亦不例外。「我好多時間都喺屋企,所以會特別花心機布置。聖誕節唔係求其擺下聖誕樹咁簡單,我覺得一定要用心, enjoy個過程。朋友每次嚟到都周圍影相,好似當旅遊景點。」去年出動過萬粒 Swarovski水晶構成 bling bling屋,今年他又有新搞作,以寶貝狗 Hugo的色調為創作靈感,周圍尋寶搵材料,造成獨一無二的聖誕樹。「今年我想望上去柔和啲,所以以啡色 tone為主, inspire by Hugo。其實裝飾品唔一定要貴,好似呢棵喺花墟買嘅五呎聖誕樹,批發價唔使一千蚊,好超值。而 bear bear熊就喺玩具批發市場買,一 pack買成本十零蚊一隻,返嚟自己用線穿住變吊飾。」不論設計衫或家居,他都花盡心思。


鍾情動物的何國鉦,屋內放有不少狗仔擺設及用品。「之前去英國做嘢,因為太掛住啲狗仔,所以就買咗咕𠱸。」


從事時裝設計已有廿年的何國鉦,品牌近年走向國際,自家品牌的相片當然放在客廳當眼位。

古董陀錶




走廊玻璃櫃的上層,放置由陀錶改製的相片夾。古董陀錶由何國鉦的爺爺留低,提醒他時間觀念重要性,極有紀念價值。 

觀音放廳




何國鉦自小便信奉觀音,「媽媽同婆婆話我細個身體弱,就將我契俾觀音。直至十年前我婆婆過身,我就戒牛肉。白色觀音係婆婆留落嚟,佢以前每日都會對住唸經,對我意義好大。」 

狗狗小天地




何國鉦屬愛狗之人,露台改成的小花園也為他寶貝狗而設,成為一個戶外小天地。「香港地方比較細,要善用空間,多個室外地方,俾狗狗多啲活動空間。我又可以聞下花香。」 

朋友私竇


自認宅男的何國鉦,花大部分時間逗留家中。而出名好客的他,一到假日便親自下廚大宴親朋,安樂窩頓時變得熱鬧起來。「人大咗鍾意喺屋企。自從養咗呢兩隻狗,真係當佢哋係仔女,我已經係一個住家男人。我身邊好多朋友做娛樂圈,大家又唔想去多人地方。呢度就成為咗佢哋嘅私竇,飲醉又冇人見到。」為了與朋友更多互動,可以邊煮邊傾,他更花三十多萬打造開放式廚房,無遮無擋。「朋友嚟食飯,我可以一路煮一路招呼佢哋,有時佢哋會企晒喺度睇,大家交流煮食心得。」除了廚房夠開放,他對飯廳擺設亦一絲不苟,務求讓朋友食得暢快。


型格廚房
30萬裝修的開放式廚房,用跑馬地訂購的銀色廚櫃,襯以西門子鋼面廚具,突顯時代感。


應節咖啡機
「我同啲朋友都鍾意食甜品,呢個咖啡機為咗嚟緊開 party用,係聖誕 edition。」


收藏名錶
何國鉦將幾隻極具意義的手錶,收藏在盒中。「大學畢業收到嘅第一份禮物,係爸爸送嘅卡地亞手錶,可能係生意人嘅習慣,我由細到大都係守時嘅人。」


開放式浴室
主人房以深色為主調,透明玻璃浴室,配茶色玻璃鏡櫃門,視覺上空間更大。「依家好興開放式洗手間,方便沖涼 嗰陣可以睇電視,不過我都整定幢簾。」



撰文:蔡靜雯
攝影:潘啓德
錄像:袁家樂

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()