close

香香公主剝贏苟姑娘


天生一副好身材,岑麗香肯搏肯剝,火速彈起。

探熱針

香香公主剝贏苟姑娘


在新劇《巴不得媽媽》中,除 bra裸背出鏡,晒肉突圍的「香香公主」岑麗香,強勢追擊早前憑《怒火街頭 II》出位的苟芸慧,榮登高登新一代宅男女神;兩女鬥埋身,肯露肯搏的香香,明顯食住苟姑娘。
上週五(九月十四日),岑麗香到海南島三亞拍攝無綫重頭劇《衝上雲霄 II》,一早講明會著比堅尼上陣的香香,狂騷 C cup身材,加埋 cute嗲,電力 watt數驚人。

埋志偉堆


挾一○年國際中華小姐之名簽約無綫的岑麗香,在新劇《巴不得媽媽》中擔正,就連一向出名奄尖的汪阿姐,都開口大讚香香聽教聽話有潛質。演戲有天分,加上識埋堆肯搏肯露,一副上位戰鬥格。
「香香好識埋堆,又鍾意扮 cute嗲聲嗲氣,好多工作人員都好冧佢,拍《巴》劇已經電到(錢)嘉樂暈佗佗,嘉樂仲介紹埋獎門人俾佢識,有時志偉 call食飯,香香都有份,又肯陪飲,志偉都話睇好佢!」知情者說。


香香十分識做,到達泳池即自動除衫。


坐正女一的胡杏兒,泳衣外加白背心,與三位新女齊齊落水,好錫身。


在《巴不得媽媽》中,香香用水樽倒水淋身,又以 C級肉色 bra,幫錢嘉樂護踭,睇到宅男熱血沸騰。




香香突然掀起條裙,秒殺走光,相當誘惑。


著住比堅尼,香香毫不忸怩,未拍攝時,亦唔介意無遮無掩。


苟姑娘在《怒火 II》中扮靚女醫生,挾胸  低身已經係性感極限。

拒絕性感


被網友狂讚可愛得意,香香公主亦做足功夫,不時嘟嘴誘宅男。

香香公主一劇彈出,與同在《怒火 II》出位的苟姑娘,同時成為新一代女神,兩女惡鬥,但肯剝的香香,更勝一籌。
「有啲人鍾意扮 矝貴,香香就唔同,要露背脊,二話不說就做。苟姑娘就無咁搏,之前無綫幫佢接《喜愛夜蒲 II》,因為要性感,苟姑娘扭計唔接,激到經理人死!」一名無綫員工說。
上週五(十四日),岑麗香出發到海南島三亞拍《衝上雲霄 II》,更一連兩日以比堅尼泳衣上陣。
「呢套係公司重頭劇,一開始監製已經講到明要著泳衣,香香一樣無扭計,監製都讚佢夠搏!」 

女神惡鬥




來自加拿大的苟芸慧和岑麗香,同樣是國際中華小姐冠軍人馬,樣甜加身材好,近日雙雙成為一眾高登宅男熱捧女神。 

胡杏兒知驚


到埗當日,香香與藍莓及阿雪已經要留守機場,拍禁區戲,到傍晚收工,返酒店放低行李,才到餐廳醫肚。翌日拍泳池戲份,香香全程著住比堅尼行來行去,原本同香香無對手戲的吳卓羲,也把持不住,用水狂射女神,借意搭訕。
香香無遮無掩,勁量發電搶盡風頭,身為劇中第一女主角的胡杏兒,原本事先聲明要在泳衣外加漁網衫出鏡,最後亦改變主意,降低防線。
「杏兒同監製講好咗,唔著泳衣出鏡,但見到香香咁搏,最後都決定除咗件漁網衫,真係有競爭壓力㗎。」一名工作人員說。
週日(十六日),一班演員轉場到公眾泳池再拍落水戲,香香公主繼續唔錫身,自動波剝衫,好醒目。


最後杏兒決定妥協,以泳衣出鏡,不讓一班性感肉女搶風頭。


已經貴為 TVB一姐的胡杏兒,本與監製有共識,在泳衣外加漁網衫拍攝。


除了香香女神水著,《衝上雲霄 II》另一男主角羅仲謙,亦除衫晒胸肌,搽晒油配襯跳芭蕾舞的朱晨麗。


逼住泳裝出鏡,但胡杏兒非常錫身,不時雙手護胸。


早上九點,香香素顏現身餐廳食早餐。只吃水果的她,更不停食豐胸木瓜。
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()