close

慢必 出櫃 心痛劉華疏遠 


《今日我至銀》
慢必當選議員,卻痛失一位圈中好友,睇番啲合照,個心梗係「銀住銀住」。

繼黃耀明出櫃後,剛當選立法會議員的陳志全(慢必)亦承認是同性戀,雖然行為勇敢,但未必人人接受。慢必昨日接受電台訪問,自爆被認識多年的圈中好友疏遠,他默認此人正是劉德華,坦言好心痛。

陳志全剛當選立法會議員,理應好開心,但他隨即自爆同性戀者身份,讓他承受不少壓力。慢必昨日到新城電台接受《開心家天下》訪問,透露最近為了一件事感到十分失望,他隱晦地說:「有位識咗十幾年嘅朋友,開生日會冇叫我去,對方就快生日。」



慢必(右)強調與Sky成員Gilbert只是好朋友,對方目前有女友。互聯網圖片 

慢必透露出櫃後被圈中好友疏遠,令他的心很不舒服。 「生日會冇搵我」

慢必一直沒有透露此人是誰,只說是圈中人,當記者追問是否9月27日生日的劉德華?他點頭默認,並說:「以往生日會都有搵我,但今年冇接到通知,打畀男歌手又冇覆,我再搵過Ronald(劉德華助手),佢話知我呢排好忙,會代我同對方講聲生日快樂。之後冇再叫我去,個心有啲『銀住』。」慢必表示不清楚原因,但估計跟出櫃或當選議員有關,他表示:「唔知係咪因為我承認咗出櫃,或者係當選議員。其實6月歌迷聚會我都有去,當時我有同男歌手講我嚟緊會去參選,想叫佢寫字及支持,但對方冇回覆,呢啲我都明白,可能因為對方嘅藝人身份唔想涉及政治,但個心都係『銀住』囉。」

預咗被鬧基佬

慢必表示有嘗試再聯絡男歌手,他說:「有再聯絡過佢,好想當面同對方講聲生日快樂,原本我想當選議員,而佢就生日,可以互相祝賀大家。」問會否後悔出櫃?他說:「應該由自己講,俾人爆出嚟好怪,其實預咗有一啲好難聽嘅說話,亦預咗有身邊朋友疏遠;試過喺街有人鬧我死基佬,但已比預期中好。」
另有指慢必曾與前組合Sky成員潘卓楠(Gilbert)同居,慢必解釋:「我哋係好朋友,佢係我游水教練,為呢件事有少少唔開心,怕影響人哋,佢家教小朋友游水,好驚學生家長介意。」慢必爆料指Gilbert現在有女朋友,並曾見過對方。
採訪、攝影:何慧斯
慢必證好友正「直」

前電台主持人陳志全(慢必)當上立法會議員後即公開同志身份,隨即被爆曾與前男子組合Sky成員(潘卓楠)Gilbert同居,他昨日接受電台訪問即為好兄弟Gilbert澄清:「佢唔係同志,佢依家係游水教練教小朋友,我當佢係細佬,大家一齊住咗幾年,佢當時都有女朋友,仲帶過返屋企。」


 
與慢必同居Gilbert不是同志

陳志全(慢必)昨日回應與前男子組合Sky成員Gilbert(潘卓楠)同居,他說:「佢唔係同志,我當佢係細佬,一齊住咗年幾,佢當時有女朋友。」

陳志全(慢必)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()