close

在 Qinnie(左)精心包裝下,化了全妝、 set好頭的 Naomi,著住 ZEUZ.COM合共七千元的戰衣加頸鏈後,即時省鏡晒!

自資拍片

陳君宜( Qinnie)的網上時裝店 嚟緊有很多大計,她說:「網站會教人化妝整頭髮,因為著衫靚仲要加埋化妝 set頭,教人 total look點扮,更會加入本地和外國的時裝騷等。」最近她便用廿萬拍了輯名為《戀物時尚風》的節目,在她的網站播放,搵來名人周國豐太太、模特兒陳嘉容, Rosemary等分享扮靚心得和收藏,「陳嘉容講收藏喱士,周國豐太太講點樣可以嫁入豪門。」 Rosemary就講著高跟鞋,「佢會話俾大家知,點樣可以著成日腳都無咁腫。」 Qinnie連老公都擺上 枱,「我老公會教人點樣可以嫁入豪門。」

 

人鬼埋身

其中一輯她便找來馮鎵瀠( Naomi)變身溝仔。拍攝當晚, Naomi先以淡妝的普通 look現身,為成功偷拍她被搭訕的過程,工作人員在六時許已霸定張開揚的酒吧街枱,老闆娘 Qinnie亦一早到來監場,「我鍾意親力親為 啲 嘢才做得好。」鄭躬明無在場實老婆,不怕老婆被撩? Qinnie笑話:「佢唔驚,我成日都有人搭訕,佢習慣。」原本想 Naomi零妝落場,她苦苦哀求要有底妝及畫眉,化上淡妝後, Naomi吸引力不多,結果只引來自由行中坑搭訕,和老婦埋身行乞,要 Qinnie俾一百蚊打發她離開。

 

等了十五分鐘,無乜着落的 Naomi無癮返酒吧正式化妝 set頭。但酒吧實在太黑,於是唯有走到有巨型廣告牌燈光照到的後巷化妝,在悶熱天氣下快快手手化妝 set頭, Qinnie發現帶來變身的衫皺了,於是借髮型師的熱髮夾當熨斗用。
變身後的 Naomi戰鬥力即時提升,結果十五分鐘內成功釣到做金融的台灣人,以及任法國名牌高層的老外。台灣人仲傾了十五分鐘都唔願走, Naomi風騷地說:「佢問我係咪做模特兒,攞咗電話都唔肯走,工作人員就埋嚟同佢講拍緊嘢。」至於個老外就同佢密密咬耳仔,點知 Naomi話:「我英文唔流利,所以鍾意亞洲人。佢哋之後都有打俾我,又發短訊,但我冇覆,因為我已有靚仔男友。」

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()