close

女神較量 岑麗香閃避苟芸慧 


苟芸慧(左)同岑麗香兩個新高登女神,手拖手齊齊搵真銀。


苟芸慧同岑麗香兩個新高登女神前晚一齊喺尖沙嘴出席時裝騷,岑麗香上台行騷,女神輩分高半級嘅苟芸慧就有位坐,兩個女神喺現場拖晒手咁影相,不過轉頭要求佢哋一齊做訪問,岑麗香就一完騷即失蹤走人。



人氣急升嘅岑麗香,噚日又同應屆港姐出席記者會。

苟芸慧話唔覺得岑麗香避開佢:「公關話佢要趕住返廠,我哋都有影合照啦,唔緊要,下次會有機會。」佢仲話兩個人都有咗個女神稱號,連感情都好咗:「大家鬼妹仔,鬼聲鬼氣。」



胡杏兒否認撻着超級巨聲大孖周志文。 杏兒拒姊弟戀

同場仲有胡杏兒、周麗淇、Alice B.、松岡李那等,胡杏兒又傳同超級巨星「大孖」周志文撻着,佢話:「大孖細我十年,仲要有女朋友,細太多啦,十年真係唔得。」而松岡李那就話同BIGBANG喺日本係同公司,但唔知久保杏奈同BIGBANG勝利係咪拍拖:「有時同杏奈去唱K,佢好飲得唔易醉。」
此外,岑麗香噚日同陳庭欣及應屆港姐喺尖沙嘴出席「超級國家盃2012馬球會」記者會,早前有份去三亞拍攝《衝上雲霄II》嘅岑麗香話,唔知吳卓羲同梁靖琪喺泳池酒後亂性:「我同劉俐、楊潮凱,仲有班幕後工作人員去咗另一邊游水,我哋只係玩鬥快游水同潛水,唔知其他事。」

香香速閃非避苟芸慧

兩代「宅男女神」岑麗香與苟芸慧前晚在時裝騷碰頭,記者欲邀二人一同受訪,但香香先行離開,苟芸慧代為解釋指香香要趕返公司開工,並感激大家封她們為女神,增加搵銀機會。

而香香昨日出席活動時,再度澄清並無迴避苟芸慧。談及梁靖琪與吳卓羲被指在三亞親熱戲水,她表示當時在另一泳池,不知道另有派對:「我哋嗰邊冇飲酒,只係比賽游水,好健康!」

岑麗香(右)與苟芸慧拍住搵銀,不欲惡性競爭。

岑麗香 苟姑娘罰錢增值

兩位女神岑麗香和苟芸慧前晚在時裝活動碰面,二人的廣東話進步不少,苟姑娘笑言因在金錢壓力下突飛猛進:「王祖藍用罰錢嘅方法幫我哋練廣東話,講錯嘢、講英文要罰5蚊,我都唔知罰咗幾多錢!」

岑麗香(右)與苟姑娘手拖手嘴對嘴。
岑麗香(右)與苟姑娘手拖手嘴對嘴。

此外,有份到海南島拍攝《衝上雲霄II》的岑麗香,對於梁靖琪與吳卓羲在泳池派對中公開親熱,她指當晚與另一班演員包括劉俐、傅嘉莉、楊潮凱等在另一泳池游水,也不知道他們另有派對:「我哋嗰邊冇飲酒,只係比賽游水、潛水,我哋好健康o架,玩得好開心,行去泳池都包到實。(佢哋拍嘢玩得好癲?)唔會。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()