close

無綫繼晒冷騷《2012翡翠歌星紅白鬥》、《玩轉三周1╱2》及港姐爛尾普選後又有新搞作,構思製作一個如同中央台年度盛會的港版春節晚會,集中、港、台、韓國、星馬、澳洲各地人氣歌手力量跨年演出。賀歲節目長達4小時,初步擬定於來年2月9日(周六大除夕晚)在電視城內進行,歌手除了獻唱外,更加入趣劇、抽獎及玩遊戲等歡樂環節,務求熱熱鬧鬧慶蛇年。就算五大唱片跟無綫的版權問題仍未解決,無綫都冇有怕,因為再由百足咁多爪的曾志偉、曾寶儀父女齊齊「吹雞」,港、台兩地歌手都會畀足面,無綫非戲劇製作總監余詠珊說:「香港方面,我哋想搵四大天王、天后鄭秀文扯頭纜!總之做到好大型。」

TVB綜藝科總監余詠珊,今年發動的港姐普選爛尾惹來風波,但毋須負責任,因為老闆陳國強Buy她鬼主意多多,亦要依賴她在綜藝節目方面「食胡」。余詠珊曾誇下海口,表示希望以3年時間追回近10年的成績,無綫果然坐言起行,繼今年7月歌手舉行晒冷騷《2012翡翠歌星紅白鬥》、8月搞《玩轉三周1╱2》及港姐普選後再有大Project,現正着手籌備一個超大型春節晚會,香港以外地方的歌手都有得玩,以大卡士大堆頭取勝,就算五大唱片公司唔參與,都唔會受到掣肘。再者,隨着謝安琪、薛凱琪離開五大唱片,演出人腳漸多,而環球大粒歌手李克勤屬無綫「契仔」,阿倫和志偉又有交情,做唱歌以外的事,未必會太決絕。

節目勁過台慶余詠珊求證時,她直認不諱:「啱啱去完台灣開會洽談,今次會同TVBS聯手一齊搞嘉年華晚會,如何合作有待構思,但卡士陣容一定會好勁,比起台慶更加大型,仲會喺電視城做直播。我哋會出晒力碌人情卡,志偉一定走唔甩,香港方面希望可以搵到天王、天后,四大天王同鄭秀文係目標人選。由於今次涉及好多海外歌手嘅複雜版權問題,今個節目無綫未必可以賣到埠,間接緩和五大唱片同無綫嘅版權爭議,可能造就到五大唱片歌手嘅演出。」

TVB明年辦超大型春節晚會 召四大天王回歸

余詠珊表示,晚會還會邀請賀歲片演員加入演出。
劉德華:未收到通知,睇檔期。
郭富城經理人小美:(斬釘截鐵)唔做,無時間!(點解咁決絕?)不願置評!
張學友:該檔期應該有工作在身,唔喺香港。(預先錄影呢?)有待了解演出形式。
黎明:未收到無綫通知,睇下咩形式,原則上都感興趣。
陳慧琳:都有興趣演出嘅,但要睇唱片公司同無綫傾掂未。
鄭秀文:睇檔期,配合到都會做。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()