close

岑麗香 香香 狂擦大餐 怨男士無禮 驚分心 唔急拍拖

香香狂擦大餐 怨男士無禮

「宅男女神」岑麗香出席以甜品為題的活動,加上其笑容可謂甜上加甜。她透露剛返加拿大與家人團聚,狂擦大餐過了一個溫暖又飽肚的聖誕,但竟然沒有男士趁機送禮追求,認真嘥料!



香香早前返加拿大過聖誕,最開心與婆婆見面。

岑麗香昨日到馬鞍山出席活動,身穿紅色連身裙的她大賣甜美笑容,引得龍友及街坊狂影。現場她為小朋友廚師的甜品評分,又幫蛋糕裝飾。香香表示剛從加拿大返港,與家人及朋友過聖誕,令她大感溫暖,最開心是與八十四歲婆婆食大餐:「十年前我送咗頂帽畀婆婆,見佢次次影相都有戴,今次送頂新帽畀佢。我又食咗三餐聖誕大餐,肥咗啲,唔敢上磅呀!要做吓運動先。」

父母開通 唔怕緋聞

問有否收男士送的聖誕禮物?她說:「冇喎!冇人有表示,可能佢哋怕醜。(家人催拍拖?)以前都有,但今次冇,主要戥我多咗嘢做開心。我又唔急拍拖,驚會分心,希望事業去到咁上下先搵男友。(身邊冇合適人選?)可能有,但我冇留意。」


香香親自為蛋糕裝飾。

苟芸慧(左)有意邀香香等好友組合唱團。(資料圖片)

問到曾傳緋聞的陳國峰可有送禮?香香表示沒有,與對方只是Hi Bye朋友。對於好友苟芸慧因惹緋聞被屋企人訓話,香香表示父母思想開通:「佢哋都對我有信心嘅,如果我真係拍拖會話佢哋知,真係冇所謂。」

處女樂團 慢慢商量

提到苟芸慧早前表示想與香香、鍾嘉欣及李亞男等組合唱團,香香大表贊成,覺得創意十足。對於有提議她們組合名為「處女樂團」,香香說:「個名要再商量下,傾下唱咩歌先,我都要開始練下中文歌。」

文:影視組

香香驚分心唔急拍拖

新一代「宅男女神」岑麗香昨日於馬鞍山出席以甜品為題的活動,大賣甜笑冧仔!剛從加拿大返港的她表示,與親朋度過窩心聖誕,最開心是與84歲婆婆見面,但竟沒有男士趁機送禮追求:「冇人有表示,可能佢哋怕醜啦!(家人催拍拖?)以前都有,不過今次冇!我又唔急拍拖,驚會分心,希望事業去到咁上下先搵男仔,家人都開通,到時一定會話畀佢哋聽!」對於好友苟芸慧提議組合唱團,香香大表贊成,但是否叫「處女樂團」則要再商量:「傾傾唱咩歌先,我都要練中文歌!」

香香挨在公仔身旁,十足大細路!

香香步姿豪邁,相信玩開跨欄。

小朋友餵食製成品,香香即俯身試食。

香香驚拍拖分心 8,712 


「香香公主」岑麗香昨日現身馬鞍山,出席小朋友烹飪活動,她透露日前在加拿大與家人提早過聖誕:「喺嗰邊同屋企人食咗三晚聖誕大餐,要做番運動先磅吓。」香香透露最開心可以探望84歲的嫲嫲,因對方之前很擔心她在港發展。問到嫲嫲有否叫她識男朋友?她說:「今年冇叫,自己冇特別想拍拖,家想focus工作,如果又追求事業又男仔,我會分心。」提到巨聲緋聞男友陳國峰有否送禮物給她?她表示:「冇,大家都係喺公司say hi say bye,冇聯絡。」問到苟姑娘有意組織「Virgins Band」,香香笑言:「自己都有興趣,要商量過樂隊名,細個學過鋼琴、小提琴,不過自己唱英文歌多,要學多啲中文歌。」
採訪:梁錦雯
攝影:陳慧安

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()