close


點解要玩我?(設計對白)

探熱針

視帝被玩謀劈炮 林峯:出面好多公司搵我!

2012年12月27日 ~~ 第1190期 香港《壹周刊》

無 綫今年玩普選視帝視后,粉絲人多勢眾的林峯,以為穩操勝券,結果大熱倒灶不敵黎耀祥,就連「我最喜愛電視男角色」都輸給馬國明,離奇食白果。
雖然有指無綫會在《勁歌》頒獎禮以「最受歡迎男歌手」呵番補數,不過,據知不甘被玩一鋪,尚有一年合約的林峯,打算唔再續約,劈炮唔玩。

要求重選


《萬千星輝頒獎禮》後,捧蛋林峯翌日起程飛橫店,繼續跟舊相好葉璇拍內地劇《紫釵奇緣》。據知,失落視帝的他雖然死撐扮冇事,但開工期間一直無厘心機,有香港工作人員唔識趣,提議他要求無 綫公開票數,傷口灑鹽。
首次以一人一票方式玩票選,標榜民意行先的賽果不單受到質疑,更接到超過二百宗投訴,但無 綫依然堅持不公開票數,對網民圍插要求重選,聲音更加置若罔聞。
「無 綫一向都分黨分派,余詠珊入咗 TVB後同(曾勵)珍姐聯成一線,佢 哋嘅影響力愈來愈大,樂小姐玩隻揪梗唔夠撼;今年擺明係珍姐嘅人玩晒,得獎 嗰幾個都係珍姐黨,連帶視帝(黎耀)祥仔都話自己粉絲唔夠林峯多,一人一票,林峯冇可能輸,今次直情係俾人擺上枱玩。」知情者說。


曾勵珍明撐《大太監》,食煞科宴,少有出席宣傳活動的她,孖住黎耀祥離場。


跟葉璇在橫店拍劇,失落視帝的林峯心情差,與女方甚少交談,補完妝,兩人即埋位開工。


跟葉璇在橫店拍劇,失落視帝的林峯心情差,與女方甚少交談,補完妝,兩人即埋位開工。


由葉璇做監製埋班的 25集《紫釵奇緣》,據知林峯收四十萬一集,開工三個多月,袋走一千萬。

㩒眼中釘


無獎攞,林峯連大製作都無份拍。由於被指是樂易玲契仔,雙方關係密切,以致成為曾勵珍揸弗的製作部「眼中釘」。
「林峯好多年都冇份拍大製作,佢好想拍戚其義 啲劇,不過珍姐一直唔俾佢入組,又好似《 On Call 36小時》馬國明『一件頭』 啲咁討好嘅角色,林峯開到聲想做,都一樣俾人阻。(劉)家豪哥未走嗰陣,搵過林峯拍《溏心風暴》,結果俾珍姐的 咗去照肺。《回到三國》叫做大製作,但佢 啲戲份仲少過馬明。今年珍姐仲安排兩部唔係親生仔(劉松仁、黎耀祥) 孭飛 嘅劇集做台慶劇,林峯部《雷霆掃毒》就安排九月播,係人都知佢要 㩒林峯幫祥仔。」知情者說。


TVB唔肯公開票數,遭網民圍插唔公平,更有網民將 TVB logo變黑,為他黑箱作業默哀。


林峯今年積極爭視帝,在橫店開工的他,不時中港兩邊走,上月跟黃智雯出席活動,再 chok樣拉票。


黎耀祥攞視帝,馬國明意外到在鏡頭前忍唔住目瞪口呆 O晒嘴,難怪林峯粉絲嘈住要重選。


林峯捧蛋,頒獎禮後亦有出席徐子珊、黃智雯的慶功宴,不過明顯強顏歡笑。

有姿勢冇實際




林峯一直被視為一哥,入行十三年, 03年憑《律政新人王》開齋攞「飛躍進步男藝員」獎,之後到 10年都打入五強,有份角逐視帝,但年年得個恨字,最巴閉已是 08年及 10年,憑《溏心風暴》及《談情說愛》獲「我最喜愛電視角色」和網上投票的「 TVB.com最熱門博客」豬肉獎,曾勵珍愈 㩒愈低,去年成績插水,五強不入,攞大獎機會買少見少。 

見過華誼兄弟


曾勵珍在戲劇組操生殺大權,樂易玲有心無力,頒獎禮捧蛋的林峯見自己同公司只剩一年合約,於是密謀劈炮。
「其實英皇一直都有斟佢,出價仲高,內地嘅華誼兄弟亦對佢有興趣,應承會開戲谷佢,大家約出 嚟傾過,而家林峯平均一年搵過千萬,就算自己開經理人公司都冇問題。今次珍姐玩到咁盡,佢真係好心淡。」知情者說。
上週六(二十二日)下午,記者當面向林峯求證有關不再續約無 綫一事,在橫店開工的他支吾以對:「我同 TVB仲有約,未完。(聽聞出面有好多公司搵你?)係有好多公司搵過我,不過同 TVB仲有約,唔諗住。(會唔會好似張敬軒咁,賠錢走?)唔……暫時未諗到呢個問題。(如果有人幫你贖身呢?)我唔想呢個時候諗呢 啲 嘢,唔好意思,我要埋位。」隨即極速走人。


為出席台慶,林峯向劇組請假返港,早機到晚機走,跟徐子珊行紅地氈時,個樣殘爆。


林峯今年替無綫拍了《雷霆掃毒》,大部分時間在外搵銀,成無綫最賺錢藝人。


曾勵珍特登安排唔係無綫親生仔劉松仁孭飛的《名媛望族》成台慶劇之一,結果劉松仁亦成視帝大熱。


黃百鳴一口氣簽了林峯五部電影,今年初賀歲片《男人如衣服》,他便孭正做男一。


劉家豪未經曾勵珍同意安排林峯拍《溏心風暴》,林峯因而攞到當年「我最喜愛電視角色」,但劉家豪就被照肺鬧爆。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()