close

杏兒拍拖唔吼弟弟

胡杏兒、周麗淇前晚出席ATSURO TAYAMA時裝騷時,被問到與大孖周志文的緋聞,杏兒否認說:「我想搵啲大我幾年嘅,大孖細我10年,又有女朋友,好擔心呢啲亂寫嘅嘢,費事人哋女朋友唔開心。(你以前擔心太多?)自己試過,所以應該講清楚,我同大孖講,要同佢女朋友講番係看圖作文!」杏兒又讚周志文乖仔,否認對方獻殷勤。



胡杏兒與周麗淇(右)齊齊出席時裝騷試新裝。

 杏兒澄清冇做小三

胡杏兒前晚出席ATSURO TAYAMA時裝騷時,澄清與「巨聲幫」大孖周志文的緋聞:「我想搵啲大我幾年嘅,大孖細我10年,又有女朋友,好擔心呢啲亂寫嘅嘢,費事人哋女朋友唔開心。(你以前擔心得太多?)自己試過,所以應該講清楚,我叫大孖同女朋友講番係看圖作文。」她否認大孖向她獻殷勤,二人平日談戲居多,甚少說私事,不過,她大方讚大孖是好男仔:「我想搵啲照顧到我嘅,我呢啲大姐姐講到笑死人。」談及其水着照登上封面,她說:「我覺得身形可以再好啲,企喺傅嘉莉、劉俐同岑麗香隔籬都驚o架!始終大佢哋幾年。」並表示若身材Fit,不介意行泳衣騷。對於涉及保釣聲明,她說:「好奇怪,唔知點解有我份!」

至於黃宗澤舊愛甄詠珊昨日出席活動時,坦言有留意杏兒的緋聞:「一段感情完咗,開始另一段都好正常!」問到是否認為杏兒與宗澤復合無望,她說:「不予置評,希望佢哋各自搵到幸福!」

杏兒(左)與周麗淇排排坐睇騷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()