close

【on.cc 東方互動 專訊】 謝天華在新劇中獲無綫厚待,得與「宅男女神」苟芸慧車震,又被港姐冠軍陳庭欣胸壓,更與當家花旦楊怡連場激咀,艷福無邊,無綫加重口味谷收視,既益天華又益觀眾。但天華卻嫌辛苦,特別給陳庭欣胸壓一幕,動彈不得,拍完整個人「散晒」。

天華說:「我跟劇本做咋,面對三個靚女,我都好有定力,一如我個角色,苟芸慧係華姐、陳庭欣係港姐、楊怡更加係當家花旦,各有所長,我拍呢幾場戲都好辛苦,你知車櫳有幾大,被陳庭欣壓住,唔郁得,拍完成個人散晒,出晒汗。(陳庭欣拋晒胸,老婆有冇監場?)我老婆不嬲唔做呢啲嘢,個劇出街佢就一定會睇!」

提到之前苟芸慧因「車震」戲,備受輿論及心理壓力而聲淚俱下,天華說:「我都有同佢傾過,其實拍戲一定要認真,但衍生出嚟o既緋聞就唔使咁認真,呢件事對佢都好,等佢日後識應變,可能佢拍戲冇耐,應付唔到至會咁。」

陳庭欣晒事業線,在狹窄的車廂內力誘天華。
陳庭欣晒事業線,在狹窄的車廂內力誘天華。
苟芸慧與天華拍攝車震一幕,曾誤以為真,掀起風波。
苟芸慧與天華拍攝車震一幕,曾誤以為真,掀起風波。
楊怡在新劇激吻天華。
楊怡在新劇激吻天華。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()