close


楊曉薇( Hayley)
恒生管理學院英文系 Yr.1
從小 Hayley就喜歡看英文小說,入了恒管也選讀了英文系。「其實學校都有唔少學會,又有宿舍,但我都只係參加咗英文學會做幹事,希望可以繼續學好英文。」

U花 U草

新城開籠雀 恒管新女神

2012年12月19日 ~~ 第291期 Face

每逢星期六晚上 7至 8時, Hayley準時在新城知訊台以「細花花」名字開咪,在節目中口水多過浪花,還牙尖嘴利直斥女拍檔沒有做好準備開咪,完全不像只做了個多月的新 DJ。
做 DJ Hayley就開籠雀,但原來平時是個怕醜妹,說話陰聲細氣,在恒管是自閉摺學生,「做到新城 DJ,因為 DJ陳禮賢主持嘅節目《美女困獸鬥》,需要靚女主持,除了與佢做電台節目,女主持亦要走勻全港與市民互動拍埋短片,放上 YouTube,咁啱佢上 facebook見到我啲靚相,就睇中我,邀請我加入新城做節目!」

煲高登吹水台


平日開咪甚有霸氣,但私底下的 Hayley就斯文有禮,對記者、攝影師都「唔該前、唔該後」,而且笑容十足,判若兩人!同是恒管女神, Hayley在校就未見過 Whitney,但都好識做大讚對方靚女。

由怕醜妹變成開籠雀, Hayley落了好多苦功,「我講嘢有懶音,除咗搵屋企人聽住我講嘢,一有懶音就糾正我,我仲會錄底平時做嘅節目,翻聽改正,本來我甚少睇高登,為咗節目內容啱年青聽眾,所以會煲高登吹水台, 500蚊港女、 3萬結婚男我都有睇,不過我冇 account,驚俾人起底。」人靚又識上高登,高登仔只會賜酒,起底咪當成名囉! 

廣告女角




除了做 DJ, Hayley更試過為美國雅培拍廣告,不只得把聲, Hayley連演技都一樣應付有餘。 

拍埋短片




Hayley(左一)被新城 DJ陳禮賢(左二)邀請,做他的女拍檔,除了電台節目,亦要回出拍片,所以一定要靚女! 

舞林高手




Hayley不只「 Talk得」,原來她有十多年的跳舞經驗,芭蕾、中國舞、啦啦隊舞都難她不到,認真多才多藝! 

U花 U草:


只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:譚家昌
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()