close


被指恰同房李渼琦(右),湯洛雯(左)嗌晒寃枉。
港姐質素持續低水,導演王晶都加把口話「波平質劣」,要醜中求勝,無綫搞公投互out製造驚喜,之後再安排復活戰,要佳麗爭崩頭。上週二(六月十二日),十六位準港姐啟程到英倫拍外景,湯鎮業姪女湯洛雯被視為賽前大熱,卻被指恃靚行兇公主病發,拍外景樣樣say no唔肯做,被工作人員封為「麻煩女神」。對大會冇有怕,對佳麗更加唔留手,外景行程進入尾聲,有正義佳麗爆料,指湯洛雯勁恰同房「鬼妹仔」李渼琦,將自己的胸圍底褲四圍丟,當對方無到。

爆惡行
今年港姐玩淘汰制,由原先三十位佳麗篩剩十六個,之後出發到英倫拍外景再分成兩組玩out人,而賽前一直被睇高一線的湯鎮業姪女湯洛雯,順理成章躋身賽前三甲大熱。有背景又被睇好,湯洛雯有恃無恐,得罪幕後再被佳麗聯手杯葛,臨返港前兩日(十八日),打定輸數的尤蔭蔭睇唔過眼,向記者大爆,指湯洛雯蝦同房的李渼琦。「我咁惡無人敢恰我,我睇唔過眼出聲啫,有啲人恰啲純品嘅佳麗,(渼琦呀?)係!(點恰法?)將啲底衫褲亂丟囉……」

扮無辜
成為受害者,委屈多日的李渼琦接受訪問時講出真心話:「好多女仔對我都好好,(湯洛雯呢?)嗯……唔好囉!不過我而家可以調去卞曉帆嗰邊,好開心。其實之前都有諗過轉房,但得番幾日,唔搞咁多。」有關湯洛雯的恰人招數,李渼琦說:「我同佢say hello,佢走咗去,我最驚佢整蠱我,整亂晒我啲嘢,同放啲濕嘅嘢喺我度。今朝我見到佢喊,嚇到即刻走咗,我好驚佢。」至於「犯婦人」湯洛雯知道惡行被揭後,即扮死狗搏同情:「係咩?佢真係咁講?冇呀,我有時夜返房見佢瞓咗都唔敢沖涼嘈醒佢,平時又讓佢沖涼先。我係有時漏低啲嘢喺toilet,但我好有禮貌,講晒唔好意思入去攞番。」


因流出與男友鴛鴦慾照,在英倫之旅被foul出局的鍾麗,到埗英國,將所有行李堆上行李車,由朱千雪一個人推晒,見有記者影相,才扮嘢幫手攞行李。

因禍得福
據知,廣東話麻麻地的李渼琦,經常被佳麗取笑傻吓傻吓無帶腦出街,而身為組長的湯洛雯,為要強化組員質素,一直想將李渼琦調到已有兩位佳麗出局、由卞曉帆統領的另一組。無綫方面得知有佳麗被針對後,立即安排調組,李渼琦避過一劫,「過檔」後表現開始回勇,在日前的儀態比賽上,要頭頂書行catwalk、批蘋果及摺餐巾花,李渼琦都得最高分,成為第三位獲「免foul金牌」的佳麗,因禍得福。

怪胸人
觀眾最熱切期待的三點式泳衣環節,因佳麗多數胸平肚凸腰又粗,大大減弱視覺效果,難怪大會遲遲未肯公布佳麗三圍數字,怕失禮街坊。 ####


尤蔭蔭(左)爆湯洛雯(右)惡行,賤招恰李渼琦(中),三人在記者要求下被迫合照。


尤蔭蔭(左)爆湯洛雯(右)惡行,賤招恰李渼琦(中),三人在記者要求下被迫合照。


湯洛雯接受訪問唔認恰人,仲話自己好有禮貌,但記者連日所見,行為粗魯的湯洛雯,同MK妹冇 分別。


湯洛雯(右一)犯眾憎,與同組佳麗大合照時也被孤立。


素顏嚇人到埗英倫,眾佳麗素顏食早餐,同樣零妝的湯洛雯,戴埋眼鏡走晒樣。之後見到食物唔啱胃口,即時扁晒嘴。


「鬼妹仔」李渼琦雖然五官較精緻,但零妝真面目卻無厘精神。


最大露出又深又長的事業線,朱千雪算是今年的港姐「波霸」,可惜胸大腩更大, 扣分。


最平譚曉榆身高五呎六,可惜身形太瘦削,側面睇胸平如鏡。


四個胸黃心穎生得細細粒唔算肥,但影泳衣照時太過刻意閉氣縮肚,露出兩排大肋骨,遠睇以為有四個胸。


漏奶林泳淘著上掛頸款式泳衣時,因尺碼唔啱身,露出南半球懵然不知。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()