close

 

依家啲男女感情關係好鬼複雜,媽咪姐有時都聽到O晒嘴!就講「狒狒」同「黃鱔」呢pair過氣情侶吖,明明都分咗手N年㗎啦,但原來直到依家都未斷纜喎。


話說近年「黃鱔」喺香港搵夠名同利,於是開始北上發展,而「狒狒」呢?早就長駐內地拍劇,仲娶埋老婆生埋B㖭!但自命「多情」嘅佢,同「黃鱔」其實keep住有來往,仲借咗自己部內地保母車同司機俾回歸祖國嘅前度用,嘩!體貼到呢!咁阿「狒狒嫂」知道呢件事之後,即刻嘈晒,要老公問「黃鱔」攞番部車,差啲拆天咁滯!你可能會問,借車用吓啫,又唔係捉姦在牀,使唔使咁緊張呀?弊就弊在有次「狒狒」同老婆大被冚過頭嘅時候,唔知醉咗定發開口夢,竟然嗌咗「黃鱔」個名出嚟。簡直係死罪啦!「狒狒嫂」梗係㷫爆,仲搵閨中好友喊咗幾場,去番幾次「濕平」,先勉強平衡到心理咋。之不過,依家「黃鱔」同「狒狒」一樣,主攻大中華喎!睇嚟呢個感情亂局,都幾難收科。 ####

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()