close


徇眾要求,王馨平、余文樂同彭浩翔齊齊再做MV入面個招牌蝴蝶手勢。講真,呢個動作同歌詞真係唔太關事。但就係咁,所以好笑囉!

眼見好多人睇完《春嬌與志明》都讚,媽咪姐上個禮拜就捉咗幾位姊妹入戲院潮拜啦!講真一句,對於楊千嬅同余文樂喺戲中因為小問題話分手就分手,真係冇乜共鳴。


不過去到片尾,一向懶型嘅余文樂竟然豁出去,逐格複製王馨平(Linda)〈別問我是誰〉嘅MV,媽咪姐真係由心而發,笑咗出嚟!就係余文樂咁扮一扮,搞到已經貴為人妻,唔使做嘅Linda突然翻hit。有份為《春》片客串嘅王馨平,周一(2日)晚喺慶功宴上拍住余文樂同導演彭浩翔齊齊重演MV經典一幕,笑爆全場。事後佢仲同媽咪姐講:「人生真係好奇妙,我冇諗過出嚟嘅效果咁好笑,反應咁好。我唔覺得余文樂醜化我!睇吓導演咁認真去做番個場景,就知成件事都好認真。」

逐格複製
為咗學到形神俱似,無論髮型、衣着、動作同眼神,余文樂都抄足王馨平。其實當時〈別問我是誰〉MV嘅內容着實唔關歌詞事,王亦笑住話:「嗰個年代啲拍攝手法係咁!」

辣埋特首
〈別問我是誰〉家陣喺網上勁hit,一眾網友已經將佢推向政治層面,將梁振英個頭key落王馨平度,寫上「別問我是共產黨」。 ####


嘩!靚過我喎!(設計對白)
現場反應熱烈,即使佗住七個月B仔嘅千嬅,都忍唔住要企起身睇埋一份。


扮cute


扭辮


招牌手



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()