close


呢度係我主場。(真實對白)
主場嗰個都輸咗啦!(真實對白)

胡楓(修哥)風騷一生,五個仔女,六個乖孫,仲有十三個不乏天王天后級嘅契仔契女,真係無邊個藝人嘅親情事業有佢咁得意!

寸爆張家輝
修哥好鍾意寸張家輝:「如果我笑你,我鬧你,你精精哋就灑脫啲,唔好出聲喇!呢度係我主場呀。」笑爆全場。估唔到修哥又幾鬼in喎!不過學張影帝話齋:「主場嗰個都輸咗啦!」


周二(3日)晚,修哥為慶祝八十大壽舉行一場《楓修80巨星演唱會2012》,媽咪姐梗有捧場!喺馬來西亞拍緊戲嘅張家輝呢晚特登飛返嚟支持契爺,咁佢負責啲咩呢?搞笑同被玩囉。甫出場,家輝諗住爆契爺料:「佢以前粵語片啲角色名,唔知點解幾個都叫張家輝。」點知修哥即刻插口:「你都唔知呢個世界幾多人叫張家輝,普通到死。我喺呢度嗌,有幾百人應我㖭呀!」薑,都係80歲嘅辣。之後兩仔爺合唱歌神許冠傑名曲〈沉默是金〉,家輝又想趁勢反擊:「你平時咁多口水,點會揀呢隻歌㗎?」修哥又笑住話:「我就係要警告你唔好咁多口水呀!」

Leon病住唱
黎明與胡楓相識22載,呢晚原來Leon感冒在身,但仍硬撐赴約,仲攬實契爺唱埋〈情深說話未曾講〉同〈今夜你會不會來〉先走。

差啲落坑
修哥講嘢講到好興奮,差啲就跌落台上個窿度。好彩現場觀眾大嗌,佢先識收步,有驚無險!

林子祥vs二孫女
修哥話自己同二孫女都係林子祥粉絲,二孫女三歲時已識唱阿Lam首〈每一個晚上〉,有片為證(左圖)。今日孫女亭亭玉立,同偶像攜手高歌,係當晚感動位之一。


阿Lam同胡楓不斷想當年,修哥不改爆料本色:「你哋咪睇佢咁老實,查實好蠱惑,佢教我講嘢細聲啲,就可以同啲女仔親近啲,呢條橋我用到依家。」


笑完一輪,到林子祥(Lam)出場,係另一個高潮位!修哥同阿Lam講:「你真係我偶像,孫女細個時,我教佢唱你啲歌㗎,唔信?」熒幕隨即播出N年前剪Bob頭嘅胡楓,抱住二孫女大唱阿Lam名曲〈每一個晚上〉。

乖孫輪唱
燈光一轉,二孫女已經亭亭玉立喺台上出現,修哥好感嘆:「當年嘅醜小鴨,今日已經咁大個女企喺呢度,仲同自己偶像唱歌。」據知,胡楓六個乖孫當中,由大女生嘅三子女最鍾意唱歌,呢晚三姊弟亦陸續出場。修哥啲演藝細胞咁豐富,話唔定其中一個乖孫就係「明日之星」,實啦喂!

台下總動員
修哥婚姻幸福、兒孫滿堂係人都知,最難得係個個都咁乖咁孝順,老婆詠荷仲係修哥嘅初戀情人㖭!而張家輝同修哥嘅淵源,咪就由兩個人嘅老婆都叫詠荷開始囉。 ####


薛家燕同李香琴都係粵語片年代嘅人,同胡楓識於微時,點都要嚟撐老友。而修哥係TVB所剩無幾嘅鎮台之寶,樂易玲又點可以唔到呢?


咪再爆啦,老友!(設計對白)


食雪糕吖,我請!(設計對白)翌日就要去新加坡開騷嘅林憶蓮,當晚亦出動低胸小背心,帶住契爺唱〈夜來香〉,騷味十足。


叻哥陳百祥十分有心,呢晚佢唔得閒睇騷,但用真金白銀掃咗120張前排貴飛,送俾一班昔日《歡樂今宵》成員去捧場。最後一曲就係一班EYT舊老友上台唱〈友誼之光〉,緬懷一番。


修嫂好低調,但見老公完騷慶功咁開心,都唔介意挨住老公,同啲唱得又睇得嘅孫仔孫女影張大合照,so sweet!


修哥同屋企人關係好好,就連大孫女嘅未來親家老爺(白圈)都高興得同坐對面嘅修哥大女及孫女敬酒,兩家人樂也融融。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()