close


食完個馬拉松日本餐後,老婆蘇岩好似樹熊咁,繑實羅嘉良行出餐廳。兩公婆唔止長氣,仲好寃氣。

有時睇無綫劇,發現嚟嚟去去都係得嗰幾個男主角,媽咪姐就會好掛住某啲藝人,好似羅嘉良(撈家)咁!不過,佢依家長居內地,想見,只可以返上去碰吓運氣嘞。


早前,撈家就孖第二任老婆蘇岩(內地演員),同埋一個朋友去咗上海「新天地」附近一間日本料理食飯。其間佢唔停咁扯煙,差唔多一啖煙送一啖飯,好鬼忙。三個人食吓飲吓吹吓水,竟然喺間餐廳磨咗成5個鐘,由6點幾,坐到11點,人哋要打烊先捨得走!撈家依家嘅生活節奏悠閒成咁,睇怕佢都唔會想返香港日趕夜趕咯!惟有搵番隻《天地豪情》VCD出嚟回味啦。


行到出大街,兩公婆依然似連體嬰。友人自顧自行開,幫佢哋截埋的士,費事繼續做電燈膽。 ####


我鍾意煙熏魚生!﹙設計對白﹚撈家係超級煙民,無煙不歡!係隨時隨地都食得煙嘅祖國先迎合到佢嘅需要。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()