模鄧伊玲(阿旦)同無綫《娛樂頭條》嘅主持黎國輝(阿感)拍拖 5年幾,最近男方疑不忠有第三者,近日分手收場。聽聞阿感成日用短訊同埋微博識唔同嘅女仔,十足情聖,近日仲有指阿感越級狼媾鍾欣桐(阿嬌)同江若琳,令阿旦醋意大發,結果被阿嬌反駁話阿旦做新聞。雖然阿旦對男友依然有少少留戀,更曾經喺微博表白:「我們真的不行嗎?」,希望同阿感重修舊好,但一班好姊妹極力阻止。冇男友,好彩仲有班姊妹撐,阿旦情困期間有陳靜( DaDa)一直陪住,日前兩姊妹約埋去九龍灣 MegaBox睇床上用品同家電。

放大圖片
DaDa(左)陪阿旦睇床褥,順道開解好姊妹。

DaDa(左)陪阿旦睇床褥,順道開解好姊妹。

放大圖片
阿感喺微博貼同女仔攬身攬勢嘅相,女友梗唔鍾意。

阿感喺微博貼同女仔攬身攬勢嘅相,女友梗唔鍾意。

扁嘴愁爆

戴住灰色帽嘅阿旦同 DaDa喺商場行嚟行去,聽聞阿旦一向鍾意下廚,期間佢睇咗多款唔同嘅攪拌器同電磁爐,似乎想為新居添啲新廚具。之後阿旦轉睇床褥,唔知係咪商場有太多情人節裝飾物令阿旦觸景傷情,全程愁容滿臉, DaDa為咗佢開心,買咗兩杯汽水坐低談心,但係阿旦不停扁嘴睇電話,終於傾咗近一個鐘,唔知係咪接受心理輔導?


剛甩拖嘅阿旦逛家電部,似乎對攪拌器好有興趣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()