close



電型女

至 heat小物暖全身

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

天氣跌到得 10幾度,仲要撞正考試季節,由朝到晚都要坐定定,厚褸包到實都凍到𠽌𠽌聲,冇番幾件保暖小物,點過冬?呢 啲天氣毛毛系暖物幾時都最得女孩子歡心,好似有米奇、米妮 喺面頭 嘅毛毛電暖氈,包住 body夠靚又夠 warm。再枕埋個電暖咕𠱸、腳踩暖腳器、手執埋電暖蛋,仲唔由頭暖到落腳?即使再凍多幾度都冇有怕!

毛毛暖咕𠱸


體積: 240x320x90mm
售價:$288( a)

上手滑溜溜 嘅毛毛咕𠱸,唔只內置發熱器, 喺面頭 嘅毛毛其實仲扮緊玫瑰花 pattern,睇落好高貴,有內又有外。電型女試用,真係一插 USB即刻自動發熱,打字時枕 喺手底或者攝 喺背脊都咁舒服。 

微形電氈


售價:$288( a)

坐定定 喺書 枱溫書,真係好易凍僵,好在呢張細細塊 嘅電暖氈夠方便。只要一駁電腦個 USB頭就識發熱,面頭仲有米奇、米妮,望住佢 哋溫書,夠晒醒神。至於反轉背面,又係軟綿綿 嘅毛毛質地,好舒服。 

暖腳毛球


售價:$288( a)

唔少女士都係寒底,成日手腳冰凍,有個暖腳器陪過冬,肯定舒服得多。今年新款改用波點設計,毛毛由內包到外,望見都覺得暖笠笠。加上十足似對巨型毛毛拖鞋,放隻腳入去,未開電已經暖咗一半。 

Waye waye暖暖 tips:「貼頸 warm晒」




冬天拍戲成日要捱凍,要有暖包或者暖蛋貼 喺身。我覺得暖蛋一味拎 喺手冇咩用,反而貼 喺頸邊,就即時 warm晒,我就最鍾意將暖包貼 喺頸背。不過要提提姊妹們,頸位皮膚好薄,用暖蛋的話,要小心校得太熱,灼傷皮膚。 

名牌貓系


體積: 84× 62× 19mm
售價:$680( a)

暖蛋雖然成日俾 user拎到實,不過冇個 cute外殼,又幾難得到女士們青睞。呢隻印住吉蒂貓 嘅電暖蛋,有個樣之餘,開關位亦有兩種暖度調校,加上佢仲係電池名牌 Sanyo出品,質素有保證。 

太陽能充電蛋


電量: 1200mAh
輸出: 500mA
體積: 95× 44× 11mm
售價:$580( a)

話晒電暖蛋都比用完即棄 嘅暖包環保,想要環保得更徹底,更有呢款太陽能充電暖蛋可選。講明要曬足 15至 25小時先充滿電,唔想等可以先用番 USB充電, 2個鐘就充好。另外佢仲可以做後備電同有電筒功能,不過就未支援新 i物 嘅 Lightning線喇! 

簡約充電


電量: 1800mAh
輸出: 800mA
體積: 94× 66× 17.5mm
售價:$258( b)

暖蛋可以有埋充電功能,買多個畀男友玩情侶暖蛋,就唔怕男友話麻煩!好似呢隻設計簡單,有 1800mAh容量 嘅暖蛋,夠充到大半部 GALAXY S III電量,仲跟多款舊插頭,連 iPhone 4S同其他舊手機都兼容。 

型味暖機


體積: 146× 237× 95mm
售價:$580( c)

要趕走一屋寒意,暖風機當然亦不可或缺。𠵱家暖風機愈出愈有型,呢款叫 Anna嘅暖風機,仲拎埋 House Design Award,擺 喺屋內,暖意同品味都即時提升。 

Shop list:


a) JC Shop( 3148 9455)
b) LOG-ON( 2265 5333)
c)捷成( 2926 2300)

Profile


新世代電型女,再唔係 Audio& Visual產品白癡。成日 office玩 facebook同上網,睇衫之餘都會睇新手機同 DC。間中做 part-time model,放假最鍾意同其他 model打牌討論邊部 DC自拍最靚。 

撰文:電型女
攝影:黃家活
模特兒: Waye waye@GME

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()