close


密室設計好巧妙,要過關需要觀察加細心,稍為大意就會錯過提示。
一開頭真係唔知如何入手,幸好有男友,先搵到第一個提示,之後愈玩愈順利,更成功開鎖逃出監獄。

Main Camp

解謎逃脫 科大仔搞港版恐懼鬥室

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

電腦逃脫式遊戲日見流行,宅男對住部 iPad左篤右篤,努力解謎為求盡快過關。
逃脫遊戲要推理又要考智慧,雖然好玩,但對住個芒沉迷難免感覺超毒,所以現讀科大工商管理系 Yr.2的施煒恆( Raymond),決定將逃脫遊戲現實化,於旺角開設首個真人逃脫遊戲室,結果日日爆場,難怪 Raymond沾沾自喜說:「我在科大幾努力都搵唔到有咩價值,反而密室受歡迎有價值得多!」

「逃出香港」每間密室只供相識者或團體參加,其他分店才打算擴展到不認識玩家都可以同房解謎,但 Raymond說:「我哋一定會做好監管,免得有玩家乘機博懵!」
上週四( 20日),本刊直踩 Raymond位於旺角的「逃出香港」遊戲場,在門外已經傳出有幾名女生狂拍門大叫:「救命,放我出嚟!」現場設有 4個主題密室,其後記者親身試玩其中一個「 Dr. Alpha實驗室」時,開始不久已被現場幽暗環境及緊張音效,令各種感官極度驚恐,還要想辦法打開密碼鎖及一連串謎團,結果在限時 45分鐘後,宣布挑戰失敗!

8成逃脫失敗


Raymond笑笑口說:「逃脫失敗好正常,因為只有 2、 3成玩家能成功逃走!」自小就是推理迷的 Raymond鍾情各類偵探小說,最喜愛日本偵探漫畫《金田一》及美劇《 Prison Break》,「其實好似我鍾意推理的大有人在,見香港又冇真人逃脫 game,我咪用 8、 9萬積蓄與 2個朋友夾錢開鋪!」由密室故事大綱到機關設計,全都是 Raymond負責,「部分道具喺淘寶買,而監獄主題嘅大閘就用上幾千蚊訂做!」

密室 1  Dr. Alpha實驗室




在設有紅外線機關的密室內,要成功破解謎題才可越過紅外線,觸碰到紅外線還會影響逃生, Raymond不建議新手玩,因為難度最高,好考玩家身手避開紅外線,好少人成功在限時內逃脫成功,而曾經試玩的 MC Jin則說:「我哋偷雞玩多咗 15分鐘先破到!」 

玩埋港鐵




密室內有不少香港地道文化,例如為人熟悉的港鐵路線圖也是一大謎題之一,搵唔到電筒摸黑一定破解唔到! 

破解日記


要破解夾萬密碼,就要靠推理找出日記,不過日記大大叠,畀你搵到都有排諗。





Raymond
科大工管 Yr.2





只靠 facebook開專頁做宣傳,玩家反應比預期中熱烈,開店個幾月,已有 5位數字利潤,出年會喺尖沙咀及銅鑼灣開設 3間分店,現在正同投資者洽談中。 

搵尖子試玩


密室經過 3個月數百次改良, Raymond自爆:「我特登喺科大搵咗啲尖子同學同成績一般嘅同學試玩,結果尖子成功逃出密室會比其他同學快 20分鐘!而每 3個月會更新主題及改謎團一次,希望保持新鮮感!」每間主題密室房然只有百多呎,但都是 Raymond心血,「其他科大同學會苦讀攞高分,但我咁努力讀書考試,一陣就唔記得,搵唔到有咩價值,我𠵱家成績 below average,反而密室受歡迎,每日全 full要預約先有得玩,對我有價值得多!」

密室 2 監獄風雲


被困在疑似美劇《 Prison Break》的監倉內,要絞盡腦汁破解牆上的文字數字謎題,加上監倉內昏暗,即使你找到電筒,都要用用腦才開到,考邏輯推理之餘,細心都係致勝關鍵。

老閉𥄫實


店內有閉路電視留意玩家進度,萬一玩家按下「救命鐘」,工作人員就會開咪畀提示,幫助玩家逃脫, Raymond說:「密室已通過消防條例,玩家可以放心玩!之前我諗過用人體可以通電做解謎方法,但最後怕太危險而取消,安全至上。」





密室 3 童夢聖誕 Ex




估不到密室逃脫都有季節限定, Raymond為聖誕節專門構思應節密室:「為咗開心,𠵱間房嘅難度低啲,成功逃出仲會有神秘聖誕禮物一份!」密室要玩家好似毒男煲電玩才可過關! 

打機過關




房內會要求玩家要打超任孖寶兄弟拎題示解謎,相信一班男仔去玩實有着數! 

日台 30萬人集體逃脫


別以為密室逃脫遊戲只得香港獨有,其實這類遊戲早已在新加坡、美國、韓國熱爆,而最有名的一定要數日本的 SCRAP公司。他們開設了不同主題的密室,已經吸引超過三十萬人參加,更將遊戲帶入台灣市場,結果一樣極受歡迎,要 3個月前在網上預訂。
網址: http://realdgame.jp/archives/category/news


在日本有近千人齊齊玩棒球場逃脫考腦筋,氣勢迫人,抵你贏!



早 3個月撲飛




由於日本大熱,所以 SCRAP亦在台北搞逃脫,由於謎團及主題都是從日本版移植,所以水準及好玩度一定有保證,由於一日只開兩場,所以 1、 2月門票早就售罊,而最新就將逃出幽靈郵輪搬到台灣。
綱址: http://www.comma9comma.com/realscapel/about.htm 

Main Camp:


Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。 

撰文:葉浩婷、譚家昌
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()