close

今年改以全民投票選出的《萬千星輝頒獎禮》視帝、視后及最佳劇集,日前正式公布賽果,視帝一獎就由《大太監》的李連英黎耀祥奪得,而被視為冷馬的馬國明當然落敗給黎耀祥,只憑《On Call 36小時》奪得「我最喜愛的電視男角色」。

雖然馬國明失意於《頒獎禮》,但《頒獎禮》中頒獎嘉賓葉德嫻於台上問:「馬國明先生係邊位呀?」和黎耀祥得獎後,馬國明真情流露的O嘴表情,就畀網友們剪接下來,並改名為《灰足36小時》上載到網上,而這短片上載至今只有三日,點擊率已接近四十萬,Hit到爆!馬國明雖然攞唔到獎,但人氣急升,都算皆大歡喜啦!

《頒獎禮》中頒獎嘉賓葉德嫻,唔知係咪想搞氣氛,於台上問:「馬國明先生係邊位呀?」,搞到馬國明表情尷尬。

 

 

之後宣布黎耀祥奪視帝,馬國明個樣依然好似驚魂未定,呆呆滯滯又O晒嘴。

雖然馬國明得唔到獎,但就勁得民心,唔少網友大讚馬國明為人率直可愛,才會有這真情流露。

馬國明《灰足36小時》

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()