close


由占美霍士同里安納度主演嘅《黑殺令》,由於月頭已被「美國電影學會」選為 2012年度十大電影,片未上已攞頭彩。

西面

里安納度 cult入奧斯卡

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

38歲的里安納度,演技出神入化,扮乜似乜,拍科幻片《潛行凶間》難唔到佢;年頭仲扮埋基佬演出《 J.艾德格》一樣人人讚。
里安納度好戲冇人質疑,弊在入行超過 20年都係同奧斯卡擦肩而過。踏入 2013年,里安納度將有 2套奧斯卡大熱片上畫,打頭陣係由怪雞大導昆頓塔倫天奴( Quentin Tarantino)執導的西部 cult片《黑殺令》( Django Unchained),轉攻 cult片已超突破,今次更反傳統挑戰演大反派。雖然只係做配角,但就搶晒主角占美霍士鏡,攞唔到奧斯卡影帝,分分鐘俾佢扑中個男配角喎!




出名係 cult片大導的塔倫天奴,鍾意用美國西部做背景拍電影,新片《黑殺令》亦玩西部牛仔 feel,講美國南北內戰爆發前,文武全才的黑人奴隸占美霍士,被醫生用錢贖身後,一齊聯手追捕壞人,完事後為尋回失散的妻子,再向另一目標就係里安納度飾演、視黑奴為狗的變態大地主埋手。得罪惡霸,最後梗係惹來殺身之禍!
戲中里安納度飾演專虐待黑奴嘅大地主,睇佢揸住鎚仔扑人頭個樣超變態,正因為做奸角做得夠狼死,前週公布嘅「金球獎」候選名單,里安納度再度被提名角逐「最佳男配角」獎。 

妹仔大過主人婆


《黑》片話就話係奧斯卡影帝占士霍士做主角,但飾演大奸角的里安納度,因首次拍住怪雞導演塔倫天奴演 cult片,加上角色又講佢超變態,無論演技、表情及動作都極度浮誇,加上奸角比忠角有更多發揮機會,不少傳媒亦將焦點放在里安納度身上。
今次雖是塔倫天奴同里安納度首次合作,但原來塔倫天奴早於 4年前拍《希魔撞正殺人狂》時已想搵里安納度演猶太殺手角色,但對方當時因有 3套戲開緊工,所以冇時間合作,上年雙方終於度掂期而且一拍即合。對於第一次同里安納度合作,塔倫大導狂讚:「佢(里安納度)好有演戲細胞,無論科幻、愛情、動作甚至劇情片都難唔到佢,今次演 cult片,唔使我教佢都做到我心目中要求,佢演技好神奇。」

最近里安納度同 22歲女星 Margot Robbie因拍新戲《 The Wolf of Wall Street》而撻着。戲中 Margot唔只要着泳衣騷身材,更同里安納度上演情慾車震戲。 2人演得咁投入,唔撻着至奇。





新女細 16年


里安納度唔只做戲叻,溝女仲掂,近年女朋友好似走馬燈咁不停轉,最新女伴就係新戲《 The Wolf of Wall Street》,只得 22歲細足佢 16年的女拍檔 Margot Robbie,有指兩人拍戲時已經唔避忌經常打情駡俏,最近更有人目擊里安納度於深夜摸上 Margot於紐約的住所過夜。里安納度年紀愈大,女伴年紀亦愈來愈細,擺明步入中年危機,快啲娶番個索老婆好過啦!

黑奴受虐




故事開頭,講占美霍士雖然有智慧又有一身好武功,但本身係黑人嘅佢,一早被賣去做奴隸,而且仲要被主人虐待,認真慘。 

醫生贖身


好彩之後,飾演醫生嘅 Christopher Waltz(左)幫佢贖身,但條件要占美霍士幫佢暗殺死敵 Brittle。而占美眼界超準,一槍已射中目標人物。




一擊即中

夫婦逃離




占美霍士同老婆 Kerry Washington被賣去做奴隸。失散多年後,好彩重遇,但就被里安納度追殺,兩公婆迫住要逃離。 

《黑殺令》


上映日期: 1月 17日 

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()