close


Stephy笑言見到架 showroom車就覺得好靚,第一時間衝埋去影相。 

名氣生活

鄧麗欣 銅鑼灣扮櫥窗公仔

羅可旋流動試衫車

行人熙來攘往的銅鑼灣,赫然見到一架流動 showroom車,車廂中的櫥窗公仔吸引大群路人圍觀。睇真啲,公仔原來係鄧麗欣!今次活動的幕後搞手,正是羅氏針織太子女、 Bread n Butter創辦人羅可旋,這個用貨車改裝的 moving showroom在尖沙咀、旺角、蘭桂坊、赤柱等鬧市穿梭,每次都引起哄動,羅可旋開心笑話:「真係好 crazy, 4A(廣告協會)都攞去做 case study!」

警察抄牌

宣傳要講綽頭,負責公司產品和 marketing的羅可旋( Victoria),每季都為季度主題搞特別的宣傳活動,「去年就有 Piano Garden,請咗失明嘅天才小朋友彈鋼琴同 Kary一齊開演唱會;今季主題係 Coat is all around,於是圍繞住 around去諗,就諗到用架車。」
這街頭時裝 road show,車住最新的衣服周圍去,任人試,而且每一站都會加入不同元素,「例如搵咗龍小菌喺旺角唱歌,但最哄動,係用彩繪畫咗花花 pattern上身的男模,同事話想吸引女仔就要搵靚仔喎。」
在銅鑼灣站,其中一日就邀請鄧麗欣( Stephy)客串做形象顧問,為上車睇衫的客人俾意見。只是正當她換好衫準備登車時,卻遇着警察趕車,一干人等惟有由駱克道走避去京士頓街, Victoria笑言:「呢啲事都預咗,警察、食環署見到架車都會嚟查,變咗我哋要打游擊;同埋都預咗抄牌嘅 cost,整體已經抄少咗。」但 Victoria就大呻香港租金太貴,「完全扼殺晒啲創意。」



海防道的 road show,因太多人聚集,被警察趕車。 

銅鑼灣和赤柱站的畫彩繪靚仔男模。

扮公仔

Moving showroom揀啱位停低, Stephy忽發奇想,走到櫥窗位扮公仔,她說:「睇番啲相都覺得幾似(公仔),因為車廂比街高咗一級,睇落似舞台,當時突然有種感覺,如果喺流動 show room,加埋迷你演唱會,係幾好嘅 crossover。」
Stephy又好認真同客人研究,幫她們揀衫諗造型,只是對住一車靚衫, Stephy忍唔住自己揀埋一份,「喺車上面買衫覺得好得意,好新鮮,雖然呢度環境冇咁大,選擇冇咁多,但咁樣反而好精準揀到自己鍾意嘅衫。」最終她都掃了三件褸和兩條裙,真正滿載而歸。



Victoria與同事捱了幾晚通宵,用花花貼紙裝飾車廂中的衣架(圓圖)、長鏡。 

講起扮靚,三個女人即時變成一個墟, Stephy與客人傾到雞啄唔斷。

本來在車上歎冷氣的鄧麗欣,見宣傳人員在街派小冊子,主動落車幫手。 

就連職員坐的摺櫈都要扮靚靚。 

她親自在新一季的系列,精選一些外套放在 moving showroom。

撰文:李苑欣、李美媚 
攝影:黃志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()