close



CIA

中國  Angelababy笑《好聲音》白癡

2012年10月10日 ~~ 第281期 Face

近年密密返大陸搵人仔 嘅 Angelababy,今年初先至因為傻更更洩露佢代言 嘅相機新型號機密,而被廣告公司追討巨額賠償。事隔唔夠一年, Angelababy又 喺內地瀨 嘢。

上月尾佢連同馮德倫、吳彥祖等《太極》班底出席內地節目《中國好聲音》總決賽 嗰陣,竟然又講錯 嘢,佢一出場就話:「其實我們《太極》的故事就是從零開始的故事。我覺得好像跟《中國好聲音》一樣……每一個學員都是從零開台,從白癡到大師……」 Baby講到呢度 嗰陣,幾位評判好似庾澄慶同那英已經忍唔住先「 O」嘴大笑,最大鑊 嘅仲係主持人都 get錯 Baby意思幫佢兜番話:「她的意思是從零開始……」話晒《中國好聲音》最高收視高達 14.25%,到現時為止一直高踞全國最高收視綜藝節目 No.1, Baby當住咁多強國人出醜,真係要檢討吓唔好一錯再錯喇。


Angelababy同馮德倫仲有吳彥祖一齊出場,兩位男士都講兩句就拋個波畀 Baby講, Baby講完《太極》嘅宣傳口號「從白癡到大師……」仍然唔覺有唔妥,繼續指手劃腳講白癡。


評判「 O」嘴
講完《中國好聲音》 嘅學員(參賽者)係白癡後,評判庾澄慶(右一)同那英(左二)即時「 O」晒嘴兼你眼望我眼大笑。




《中國好聲音》 嘅冠軍係由唱搖滾歌〈回來〉 嘅梁博奪得,不過賽後即傳出佢係因為被贊助商「加多寶涼茶」看中,希望搵佢做代言人,先至攞到冠軍。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()