close

蒙嘉慧12‧21做冬唔結婚

鄭伊健向女友蒙嘉慧成功求婚,一直表示明年拉埋天窗,但近日有指他倆將提早於12月21日舉行「末日婚禮」。蒙嘉慧昨日到將軍澳電視城拍攝新劇《仁心解碼2》時否認:「婚期未諗,近排拍劇冇時間諗,由得雜誌繼續寫古仔落去,12月21日我諗我會同屋企人做冬囉!」

蒙嘉慧否認十二月結婚。

蒙嘉慧 「末日」同家人做冬

藝人蒙嘉慧與鄭伊健有情人終成眷屬,計劃明年拉埋天窗,但近日有雜誌報道指她們提早婚期到今年12月21日舉行「末日婚禮」。蒙嘉慧昨日到將軍澳電視城為新劇《仁心解碼2》開工時否認說:「婚期未諗,近排拍劇冇時間諗,由得雜誌繼續寫古仔落去,12月21日我諗我會同屋企人做冬囉。」



蒙嘉慧否認將於12月21日與鄭伊健結婚。

 蒙嘉慧忙拍劇婚期保密


蒙嘉慧(YoYo)噚日喺將軍澳電視廣播城拍無綫新劇《仁心解碼2》,坊間對佢同男友鄭伊健嘅婚期有好多揣測,日前就有消息話佢哋秘密訂咗喺今年12月21日預言嘅世界末日結婚,點知伊健嘅舊愛黎芷珊前日踢爆話係明年嘅事先真,YoYo話:「我呢排拍緊劇,乜都未諗。其實一路都係某啲雜誌講,既然開個故事咪由佢一路寫落去,完成埋個結局。」YoYo仲笑笑口話:「12月21日嗰日應該係同屋企人食飯過冬。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()