段片雖然有成 11分鐘,不過 Jasmine就話:「成條片用咗兩個禮拜搞掂,片中仲有老師客串,拍嗰陣仲要勁熱,拍到身水身汗!」 

U Spy

瑪利諾版《那些年》 同學喊住睇

𠵱家愈來愈多人拍片 post上網,上週一( 5月 27日)有條叫《三年之約 Maryknoll Convert School Graduation Video》嘅短片上咗 YouTube熱門搜尋榜,內容講名牌貴族女校瑪利諾修院學校( Maryknoll)嘅校園生活,又用咗 Cookies首〈 Forever Friends〉做背景音樂,有啲《那些年》加《四葉草》嘅 feel, Spy睇完都覺得番咗去中學嗰陣咁! Spy八到拍片個女生原來叫 Jasmine(張緯倩),係今屆 Maryknoll畢業生, Jasmine話:「啱啱考完 DSE又想 keep番喺紅磚學校嘅回憶,就叫埋七、八個同學一齊拍條片!成班同學用萬幾蚊買咗部 Canon 5D Mark III拍片,又上網自學剪接,條片喺謝師宴度播,成班同學睇完都眼濕濕。」

 

咪以為 Jasmine純粹想留紀念,其實佢係為自己入大學鋪緊路,「我想考城大創意媒體系,知道呢一科識拍片好緊要,所以我諗住將呢條片成為我 portfolio嘅其中一部分,希望可以對面試有幫助!」條片拍得咁靚,實有分加啦!


導演 Jasmine 

片段上載咗幾日就有成 5萬人睇,同啲明星片嘅 hit rate差唔多,認真唔簡單! 

Grad din當晚 7個美女盛裝出席, Jasmine仲話:「睇片嗰陣個個都話好感動,我都忍唔住眼濕濕!」 

片段當日在謝師宴上播出,連學校校監李麗雲都要用手機拍低留念! 

理大仔唱歌爭取「𥄫女科」

近排正值大學考試,個個學生都匿埋喺圖書館同宿舍狂溫書!不過 Spy發現有 3個 Poly仔溫溫吓書,就用 20分鐘作咗首〈巧屎歌〉為同學減減壓, upload上 fb同 YouTube幾日已經有近 5千幾人睇,仲勁多 comment大讚!
多人讚只因歌詞有共鳴,好似有一句「如果 Poly有𥄫女呢一科,我會每日努力溫功課!」而拍攝技巧亦係吸引人嘅主因, 3個 Poly仔由宿舍 14樓一路自彈自唱跑到落 1樓,一 take過冇 NG外,其間 3人一路跑一路唱都冇氣喘,都算高難度。
有份唱歌同責負彈結他嘅歐陽德輝(歐陽)就話:「其實都係考試太緊張想 relax吓,想表達嘅都喺歌詞到交代晒喇!同學仔放鬆啲啦!」


3個 Poly仔就係喺 Poly後樓梯拍片,而歐陽(右)就負責彈結他,邊唱邊彈, Spy睇到都忍唔住笑! 

〈巧屎歌〉歌詞節錄 

撰文: U Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()