close


《黃雀飛》現正密鑼緊鼓地排練,韋少力表示:「我哋劇團想申請藝發局資助,但一直唔批,冇政府資助惟有墊支住先,好彩每次演出都爆滿,未蝕過錢。」 

搜尋氣

六四劇《黄雀飛》監製:我一定喺黑名單入面

六四「 24周年」,將於 7月上演的舞台劇《黃雀飛》,由天安門學生流亡講到香港人更貼身的反國民教育、佔領中環等話題。《黄雀飛》亦曾走進校園,讓更多學生了解真相。
兼任《黃雀飛》編劇及監製的韋少力,正職平面設計師,卻又是支聯會義工、前民陣和人權委員會小組召集人,身份多多,她稱目的只有一個,「等大家親自去判斷六四!」

 

「六四事件」時我啱啱 18歲,後生一輩應該喺唔同渠道認知呢件事,好似我都好想知南京大屠殺係咩事,就去搵資料、睇紀錄片,大家都好應該親自去判斷「六四」,我哋去過 20間學校演出,最遺憾係入唔到自己母校,佢哋話因為攞咗教育局啲資助,所以唔方便喎!
我參與民主運動 10年,以前媽媽話你搞乜都好,唔好搞共產黨。因為文革時期阿公係校長,媽媽係老師,屋企人被捉去虐待,媽媽睇住婆婆跪玻璃,佢經歷過,好驚共產黨,我亦只敢做啲阿四式嘅義工工作。
爸爸早過身, 06年媽媽離世,我 07年真正做民主工作,呢幾年更感受到類似紅衞兵嘅恐怖,我一定喺「黑名單」入面,只係有關方面冇啟動個機制禁我過境啫,每年 6、 7月個電話好明顯俾人勾咗線,好似打咗落地獄咁㗎,講嘢有回音重複自己嘅說話,有時技術好差會 cut咗線,反而阻住我講嘢,我索性對住個電話講你可唔可以技術好啲唔好阻住我呀?
親人得番家姐同姐夫,佢哋唔多關心政治,而搞舞台劇係想多啲人關心香港,家姐從來唔理,但上年佢睇完個劇之後,話原來我知咁多嘢!今年佢話會嚟 7. 1遊行,佢平時咁冷淡都有改變,證明個劇係成功。


10年上演的《在廣場放一朵小白花》,描寫天安門學運,去年重演,韋少力親自設計舞台效果,用簡單的布置重建天安門場景。 

上年公演的《讓黃雀飛》講述拯救民運領袖的「黃雀行動」和新一代「反高鐵後」事件,更在 20間中學公演。而今年重新改編的《黃雀飛》,亦會繼續在各中學上演。 

《黃雀飛》將於 7月 26日至 28日在牛池灣文娛中心劇院演出 5場,韋少力指演出日期是配合佔領中環行動,到時劇本或會根據事態發展而修改。

採訪、撰文:何志衡
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()