close


杜汶澤同蔡卓妍喺戲中要捧紅 7個女仔,阿 Sa話只要 Mani上身就冇問題,勁識賣口乖。 

FBI

杜汶澤爆 Mani超恐怖

暑假先在大陸上畫嘅《超級經紀人》,有就快繼承到星爺喜劇之王地位嘅杜汶澤同「跳水天后」阿 Sa擔正, FBI都好期待,套戲上週二( 28日)喺北京舉行咗個發布會,阿澤、阿 Sa加埋真正超級經理人、做埋靚媽嘅 Mani同老闆楊受成都有出席。

 

雖然老細在場,但係阿澤仍然冇有怕繼續搞 gag話:「一講到楊老闆,我支咪就冇聲。」又爆 Mani霍汶希鬧人嘅時候超恐怖「十足大家姐」,而阿 Sa嘅角色同 Mani一樣係專業超級經理人,阿澤又亂噏:「『超級』同『專業』呢幾個字係 Mani喺台下塞錢要我講!」幾乎全場都俾佢寸勻,夠晒大膽!


英皇集團老闆楊受成(中)主持破殼儀式,象徵《超級經紀人》同藝人一樣要破殼而出。 

《超級經紀人》預告已有得睇,阿 Sa喺戲中信心十足咁樣係學邊個呢吓? 

首次做製片人嘅 Mani,真心對旗下藝人好係人都知,出席完發布會更同阿 Sa、阿澤、田蕊妮食飯直落添!

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()