close

同你吟一吟

阿 B細女 玩足半個鐘

已經六十歲嘅阿 B鍾鎮濤,雖然仲有心有力,同范姜生多兩個囡囡,但講到要體力勞動行出行入湊女,阿 B始終有心無力。

 

上個禮拜阿 B做湊女公,帶住鍾懿同鍾幗兩姊妹,到金鐘太古廣場買新鞋。幫襯法國芭蕾鞋品牌 repetto,阿 B由得兩個女自己去貨架搵鞋試,大女鍾懿就快九歲,亦比較聽話,試完鞋會企响爸爸面前攞意見,唔會四圍走,相反細妹鍾幗冇時停,明明試緊鞋,轉個頭攞起支夏威夷小結他( Ukulele),彈歌仔引 sale姐姐注意,姐姐問佢借嚟玩,鍾幗嘟長個嘴收埋支結他唔肯俾。
阿 B全程坐梳化以靜制動,好在等咗半個鐘,老婆范姜終於出現,細女見到媽咪,即刻搶佢個 Chanel手袋四圍走,媽咪冇錢埋單,阿 B唯有攞銀包碌卡。其實邊個俾錢唔重點,最緊要有救兵,幫佢手睇實兩個女。


個樣勁攰嘅阿 B(箭嘴),入到鞋店坐响度唔願郁,大女鍾懿試完鞋,自動波行去爸爸身邊攞意見。 

坐唔定嘅鍾幗,攞住支夏威夷結他四圍走,之後又收埋响背脊,唔俾 sale姐姐掂。 


玩完結他,鍾幗連媽咪嘅 Chanel手袋都唔放過,攞住四圍走,阿 B同范姜企响收銀機面前叫佢行埋嚟都唔聽。 


撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()