close

Lisa S. 林嘉綺 齊齊陀B女 Lisa S. 谷定兩Cup 餵 囡囡


【今日我至頂】Lisa S.(左)同林嘉綺一見面就嚟一招肚頂肚,好彩佢哋個肚都唔係咁大,否則可能攬唔埋。

吳彥祖(Daniel)混血太太Lisa S.與台灣名模林嘉綺兩位準媽咪,昨晚齊齊現身LV活動,二人以肚頂肚宣佈腹中都是B女。Lisa笑言吳彥祖已興奮幻想女兒長大帶男友返屋企見家長的場面,十分搞笑。百無禁忌的Lisa穿了五吋高跟鞋赴會,笑言懷孕三個月的BB已令她肥了10公斤,當中最受惠是胸及臀部。

剛宣佈有喜三個月的Lisa S.前晚現身金鐘,出席法國名牌LV新店開幕活動,同場還有專程由台灣來港、懷有五個月身孕的林嘉綺及隋棠,台灣型男高以翔就伴着國際超模Carmen Kass為剪綵嘉賓。兩位準媽媽一碰面表現興奮,二人齊齊肚頂肚打招呼。Lisa一向鬼妹仔,百無禁忌穿上五吋高跟鞋,而林嘉綺則穿上低胸裙,不過就乖乖以平底鞋示人。

唔介意再追仔

Lisa S.心情興奮大談BB經:「家好開心,終於唔使俾人問點解肥咗,重咗10公斤,肥晒喺胸同臀部。噚日照咗,BB係女,Daniel已經幻想個女大咗帶男朋友返屋企嘅情境。」問到她會否再追B仔幫Daniel傳宗接代,她表示:「自己唔介意,唔會有壓力追仔,好開心有第一個BB,會再努力。」
Lisa表示會在香港待產,尚未決定順產或開刀,她的母親及吳彥祖的母親都紛紛表示要返港幫手湊B。問到前度男友艾德烈邦迪會否知道她懷孕消息,她笑言:「我哋15年冇見。」



■台灣型男高以翔陪着國際超模Carmen Kass出現,望落很相襯。 

■隋棠以鮮黃連身裙亮相,十分醒目。 培養愛女行騷

此外,林嘉綺表示這是產前最後一個工作,之後會返美國待產,她笑言B女愛跳舞:「她一聽到MJ就會跳,個BB五個月大,知道係女好開心,我的LV包包後繼有人,我的包包與高跟鞋都會留給女兒。我想她將來做模特兒,因為自己喜愛做模特兒的樂趣。」問到她會順產定開刀,她表示:「美國多靠自己力氣,已安排課程。」
採訪:盧妹
攝影:黃文偉

Lisa S.胸大兩個碼:應該夠餵

恭喜!恭喜!兩位懷孕名模Lisa S.及台灣的林嘉綺出席活動同時宣布懷有千金,兩位模特兒的衣鉢後繼有人。懷孕三個月的Lisa S.非常貪靚,穿上5吋高踭鞋,她笑言有喜後胸部升Cup,應該可餵人奶。



Lisa S.(右)與林嘉綺一齊宣布佗女,可喜可賀。

Lisa S.、林嘉綺、高以翔及國際名模Carmen Kass、趙式芝、楊如芯及蔣怡等昨晚出席公開活動,穿上5吋高踭鞋的Lisa S.宣布肚中是B女,她笑言老公吳彥祖想起將來女兒帶男友回家的情形就好驚,怕會打架。她又稱就算生仔都一樣開心:「我希望教好個女,唔好似我,因為我細個好曳。(但唔係生仔,會唔會有壓力?)之後可以再試。」

在港生女

問將來會否餵人奶?Lisa笑言3個月重了16公斤:「我個胸大咗兩個碼,肥喺胸同Pat Pat度,應該夠餵人奶。(開刀定順產?)未知,兩樣都驚,要搵定資料。」她又透露將會在香港生女,待女兒讀書就回美國。問到前男友艾哲倫保迪(Adrien Brody)有否恭賀她?Lisa坦言已15年沒與對方聯絡。


趙式芝(左)與楊如芯結伴出席活動。

蔣怡與男友翁狄森有講有笑,打情罵俏。
約埋行騷

懷孕5個月的林嘉綺亦自爆懷有B女,很開心自己的名牌產品後繼有人。她希望女兒與Lisa女兒能成為好友,長大後一齊做模特兒行騷,所以會胎教美麗的事物。她直言今次是產前最後一個工作,之後回美國待產,四月底為預產期。

另外,之前忙於在杭州拍戲的高以翔首次與國際名模Carmen Kass見面,大讚女方有氣質。高以翔透露只留香港一日,今天會返台灣:「之前去荷里活拍電影做武士,冇着褲又要畫眼線,又要搽指甲油,好狂野。」

Lisa S.谷定兩Cup餵囡囡

與吳彥祖結婚兩年的Lisa S.日前宣布造人成功,報喜後首次出席活動,並透露腹中BB是女兒,笑言老公擔心將來會與囡囡男友大打出手。與她同場的林嘉綺亦自爆佗BB女,希望女兒長大後與Lisa囡囡一起行騷!

香港名模Lisa S.、台模林嘉綺與高以翔等昨日出席時裝活動,兩位準媽媽甫見面即熱情攬攬「肚撞肚」!穿上鬆身裙的Lisa S.照着五吋高踭鞋,受訪時獲傳媒祝賀,心情靚靚地透露腹中寶寶是BB女:「Daniel(老公吳彥祖)好擔心第日個女帶男友返嚟,可能會打起上嚟!」她自言不介意BB性別:「生女好啲,自己係女仔可以了解多啲。(中國傳統認為生仔傳宗接代,有冇壓力?)冇!生仔生女一樣開心,遲啲可以再試多次!」

名牌珍藏後繼有人

Lisa還自爆將布置BB房及買定嬰兒服裝,現時已有點緊張,希望能教好BB:「希望唔好似我細個咁曳!」問到前男友艾哲倫保迪(Adrien Brody)可有祝賀?Lisa說:「超過十五年冇見!可能唔知我有咗添!」她又指母親與奶奶希望來照顧她,令她非常高興:「我會喺香港生,醫療好,但未知順產定開刀,兩樣都驚,但醫生話我高容易生。」她希望能餵哺母乳,提到會否平胸比較難?她即自爆三個月重了16公斤:「大咗兩個碼,肥喺胸同Pat Pat!」

至於懷孕五個月的林嘉綺反而小心翼翼穿平底鞋,問到BB性別,她初時只稱名牌產品後繼有人,其後終認懷BB女。她又指近五個月周圍飛:「畀BB女見識吓Party!(畀佢入娛樂圈?)睇佢鍾唔鍾意,都希望佢做模特兒着靚衫!(老公鍾唔鍾意B女?)話佢想要咩都買畀佢,我呷醋!」返美國待產的她透露預產期為明年四月底:「美國人會靠自己氣力生!(餵人奶?)希望我有足夠『糧食』!」她還笑言將來女兒與Lisa的女兒能成為好友,一起當模特兒行騷。

高以翔則激讚同場的名模Carmen Kass有氣質:「好欣賞佢!(同外國人拍過拖?)之前喺加拿大讀書時試過!(依家想同中國人定外國人拍拖?)睇個性!唔理咩國籍,人好就欣賞。」他又透露早前拍攝荷里活電影演武士,角色狂野冇着褲!

另外,藝人林嘉欣昨日穿上黑色鬆身裙出席慈善活動,孕味甚濃,但她解釋因支持設計師朋友的作品才穿着該裙。問到是否未夠三個月怕BB小器?她說:「你話呢!唔知呀?我努力緊啦!但有同老公講如果到年底未得我就開工。」

名人組

Lisa S.(左)與林嘉綺兩位準媽媽撞到正,當然要交流佗BB心得!

Lisa S.獲「同行」蔣怡祝賀有喜,笑到四萬咁口。

另一台星隋棠亦有撐場,但衣着稍欠「峰」芒!

趙式芝(左)與Sean結伴出席活動,大方任影。

高以翔難得與名模Carmen Kass同場,激讚對方有氣質。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()