close

叻仔!

 

 

同性相吸

馬詩慧( Janet)與兒子躍穎( Kadin)的關係就好似好朋友,雖然經常拌嘴,但查實母子感情甚好。問 Janet有沒有與兒子去過什麼主題樂園? Janet搶着說:「梗係有!」 Kadin即沒好氣說:「冇呀!妳記錯啦,唔係同我去呀。」不過 Janet坦言最怕去玩要排隊,「依家周圍都咁多國內遊客,玩乜都要排成粒鐘。」好彩身為名模總有着數,好似今次海洋公園新推出零距離親親海豹, Janet獲邀率先試玩,她就孖埋囝囝同行,「呢啲大自然嘅嘢,都想佢接觸多啲。」
Janet與 Kadin坐在海豹池邊與斑海豹「俏妞」攬攬抱抱,阿媽比小朋友更興奮,「個 trainer冇用棒棒引住隻海獅,佢都走埋嚟攬住我。」 Kadin酸溜溜話:「佢嗲媽咪多啲。」 Janet得戚地說:「我有母愛囉!」轉頭即為兒子開脫,「其實佢好鍾意動物,但今日佢太早起身啦。」以為 Kadin會有興趣去同企鵝抱抱,他卻說怕怕,「我驚企鵝會篤我屁股!」吓?「因為上次我睇《快樂地圖》,草蜢喺澳洲餵企鵝,俾企鵝撞屁股。」
Janet比兒子攬得更開心,皆因今次是她處女下海,「水裡面嘅動物係第一次 encounter,以前陸地嘅就試過近距離接觸,喺澳洲、新加坡試抱猩猩同樹熊,不過樹熊攬埋嚟我會縮,驚佢啲爪抓到我塊面。」

 

負責任

Janet和丈夫 Michael都喜歡動物,高峰期曾養過六隻狗,比他們的三個仔女更早成為王家的一分子。「我大女敏感,啲人叫我將啲狗送俾人。」但 Janet覺得對動物都要負責任,有始有終,「之後每次搵地方住,都要有戶外地方養狗。」
現在六隻狗都已過身,屋企再沒有養其他動物, Janet說:「依家冇請工人所以冇養狗。」何不讓仔女養狗,藉此訓練他們的責任感?「佢哋嘅責任即係我責任!依家佢哋讀書都讀唔切啦。」 Kadin卻細細聲說:「我同家姐都想養兔,但媽咪唔俾。」以為 Kadin喜歡「小」動物,誰知他卻說:「我最鍾意老虎!」點解?「夠型囉!」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()