為了影這款內衣褲肉照, Eunis把身體練得極富線條美。

早排熊黛林已出了輯露半臀月曆相搶盡風頭,本週四輪到另一名模陳嘉容發威,露 bra露底影慈善相集,又在多個商場搞巡迴相展,展出十六張她在布拉格影的照片,但最搶當然是露波邊性感內衣照,拍賣價高者得,為香港癌症基金會籌款,擺明要贏行家熊黛林一條街。陳嘉容好識做話:「係百花齊放,各有各靚!我做 咗 model廿年,時間過得好快,我想為這個日子做一樣 嘢及回饋社會。」剝衫,原來只為紀念。

 

 

初露布拉格

上月陳嘉容( Eunis)被影到在街頭和南亞裔型男打茄輪。說到新歡, Eunis不嬲反笑話:「佢唔係南亞裔,佢係印度朋友,未係男友,(嘴晒都只是朋友?)好唔好意思失儀,大家飲多 咗,俾佢主動錫 咗我。」除了敞開心扉, Eunis亦敞開了衣裳,除剩胸圍內褲拍寫真。
為了紀念入行廿年這大日子,就算之前坊間模特兒出寫真出到成行成市,她都不為所動,要等到今年六月才影,「做 model都影過性感相,今次為自己做有價值嘅事。」選去布拉格影寫真,是梅艷芳生前的御用攝影師趙文強( Donald)的建議,「 Donald做過化妝師及髮型師,以前每星期起碼見佢一次,大家好熟,一拍即合。」加上 Donald早前去布拉格旅行時影了批相,大家都讚好,「呢個地方實在太浪漫,我未去過,好恨去。」 Eunis說。
大隊六月出發,用了四日時間拍攝,事前 Eunis說:「今次無 set底線。」不過攝影師一樣錫住她,除有布拉格街景,亦有 Eunis著內衣懶洋洋躺在床上的照片,點到即止, Donald說:「個 concept係講 Eunis在布拉格一天發生的事, sensual嗰 part是想帶出 soft嘅 Eunis出來,露晒或露得太多就 cheap。」 Eunis知道有內衣環節後即刻話:「所以要操 fit啲。以前一星期運動三次現在變五次,做 hot yoga和 huber,等 total look firm啲。」但模界經常傳整容,有無想過抽脂瘦得仲快?「係無 咗 嗰部分 嘅脂肪,但 嗰部分會凹 咗落去,又會有傷口,腫,仲要著紮身衣,所以我唔建議人做抽脂,用天然方法好 啲。」

 

Eunis為癌症基金會拍攝的寫真集取名叫「嫣」,她解釋說:「有無聽過嫣然一笑,因為我 哋鍾意笑,勉勵各人逆境都要有自信 嘅笑容,預訂反應也很好,一定會加印。」攝影師想透過相集增強女性自信心,「唔一定跟廣告做啲嘢才叫靚。好似 Eunis清淡飲食,自己點 take care自己都可以達到靚。」所以相集的 Eunis有淡妝自然的一面。「我習慣黐好多眼睫毛,今次個妝好少。」
在布拉格時,他們清晨三時起床,「想條街無人就要五點幾六點出到去。」也因當地日照時間長,影到晚上八時許才收工,「我心裡只有好 攰兩個字,但對住鏡頭又無 嘢。」 Eunis說。 Eunis亦帶備紅棗、花旗參和蜜糖養顏,每晚無論幾夜收工她都要敷面,「要內外都補,攝影師笑我叫 Miss Keep,任何年齡都要 keep,唔可以懶。」
為了這相集,化妝、髮型和攝影等工作人員亦全部義務幫手, Eunis說:「好感動有好多人幫手。」十七歲便做模特兒的她,一向人緣不錯,她解釋說:「可能我太無所謂,唔介意幫朋友,不計較太多。」 Eunis說。

 

憧憬再婚

Eunis在○五年與髮型師郭子輝( Ricky)結婚,同年 Ricky被控藏毒,二人離婚收場,她歸咎二人欠缺溝通,「可能各有各忙,我做 嘢佢未起身,大家好似住酒店,知點錯,下次知點做。」對於再婚, Eunis亦憧憬着,可惜未搵到合適對象,「單身後遇到好多人,好多有老婆或有另一半,佢 哋唔介意 approach第二個女人,但我唔做呢樣 嘢。」不過周汶錡和歐陽妙芝等模界好友也結婚生子, Lisa S.更宣布懷孕,不心急嗎?「雖然我都鍾意小朋友,但我無刻意強求,可能個天都覺得唔係適當時候,唔想俾歲數催住自己。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()