close

黎淑賢唔查老公電話 


黎淑賢(Bonnie)同黎燕珊等噚日喺尖沙嘴代表「仁美清叙」出席活動,之前黎淑賢嘅美容醫生老公許智政,被指同公司女員工有緋聞,首度喺公開活動見人嘅Bonnie力撐老公,只係西方禮儀同朋友goodbye kiss,調轉佢都會咁做。講到踩上老公公司對質又眼濕濕,Bonnie否認話:「我真係唔識嗰個女人,我係阿太,上去做facial。」Bonnie又話唔會檢查老公電話,話係蠢女人先咁做。

黎淑賢唔check老公電話

亞姐黎淑賢、黎燕珊和羅霖等人,昨日出席《港九藥房總商會有限公司「信心保證」》新聞發布會。早前有傳黎淑賢丈夫與女友人過從甚密,令黎淑賢不滿更帶子搬離寓所。昨日她解釋只是寓所裝修才搬出,她說:「依家兩邊交租要十幾萬。先生睇咗報道都覺好笑,其實只係好普通西方禮儀,我同熟男性朋友都會goodbye kiss。」



黎淑賢

黎淑賢透露每人都有私人空間,喝了酒放鬆吓也可接受。問會否查丈夫手提電話?她說:「蠢女人先會咁做。」

黎淑賢唔Check老公

亞姐黎淑賢昨日出席《港九藥房總商會有限公司「信心保證」》記者會,對於有傳丈夫與女友人關係密切,令她帶子搬離寓所,她說:「其實只係好普通嘅西方禮儀,我同熟嘅男性朋友都會Goodbye Kiss,依家兩邊都交十幾萬租。(上丈夫診所踩場?)我係阿太上去做美容,幾十個員工戴晒口罩,我都唔認得佢哋,我百分百信任老公。其實每個人都有私人空間,有時出街食飯飲咗啲酒放鬆一下都唔介意。(查丈夫手提電話?)蠢女人先會咁做。」同場的黎燕珊表示有機會甄選今屆亞姐,會注重佳麗的學歷和內涵,亦會嚴打疑似整容佳麗。

黎淑賢表示信任老公,不會查他的手提電話。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()