close


啱啱搞完騷,阿 Paul話唔介意搞「 Beyond三十周年」,但收到風世榮做唔到。

探熱針

鼓佬唔恨做  Beyond終極散 Band

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

相知相交三十多年的 Beyond三子,自從○五年搞完紅館演唱會,阿 Paul(黃貫中)與家強隨即傳出不和,當時負責做和事老的鼓佬世榮,慘變夾心人。事隔多年,三兄弟各自有家室、另組樂隊,關係愈來愈疏離。
明年是 Beyond成立三十周年,也是樂隊靈魂人物家駒逝世二十周年,大批 Beyond fans期待三子在這重要時刻合體開騷,阿 Paul及家強這對不和兄弟開晒口話唔介意再次同台,反而已轉戰內地十年、娶了吉林老婆,上月尾做埋老豆的葉世榮卻一口拒絕:「我簽 咗內地經理人,工作排到一四年,我支持 Beyond三十年,但參與唔到!」

虎視眈眈


上週五及六(七月十三及十四日),與小交響樂團合作《 Paul Wong Rockestra演唱會》,闊別紅館舞台六年,尾場獻唱家駒經典作品《情人》時場面感人,唱《不見不散》時,平日硬撐的阿 Paul,終於忍唔住喊,聲言唔知有無機會再踏紅館。
明年便是 Beyond成立三十周年,同是家駒逝世二十周年的日子,不少演唱會主辦商也虎視眈眈,分別派人接觸 Beyond三子,提議舉行紀念演唱會。


不少演唱會主辦商接觸 Beyond三子搞騷,但已將事業北移的世榮,以無期為由 say no。


○九年與阿 Paul破冰合體搞騷的家強,似乎唔想再踩入是非圈中,只表示一切隨緣!

世榮唔得


據知當年開騷幾乎開埋拖的阿 Paul與家強,對「 Beyond三十周年 show」心郁郁,阿 Paul在個唱慶功宴上說:「其實十年來我食 咗好多 嘢都唔出聲,我知道阿榮好似唔得,我幾時都話隨時 ready,聽日開都得。」  記者致電近日完成大陸巡迴演唱,正身在老婆家鄉吉林湊女的世榮,對明年回港做「 Beyond三十周年」,他斬釘截鐵說:「呢個日子的確好特別,我絕對支持,但返唔到 嚟,因為我喺內地 嘅工作已經排到一四年,包括出碟、同 Ever(世榮另組的樂隊)做巡迴 show,仲要拍戲同拍劇。」


仲未正式受浸的阿 Paul,開騷前裝香拜神做到足。


阿 Paul在尾場獻唱寫給家駒的《不見不散》,一時感觸落淚,他說不要讓朱茵見到,破壞其鐵漢形象。


在 Beyond非官方網頁,大批歌迷自行發起一人一留言,希望 Beyond搞得成 30周年演唱會,但他們的願望,會再一次落空。

紀念亡兄


唔參與,但世榮建議可找回三十年來曾加入過 Beyond的前成員劉志遠,以及最早期的 William等開騷,到時一定抽時間回港做觀眾捧場。
至於忙於湊仔的家強,更不置可否。「呢個日子好特別,但我忙緊年尾做新碟,又諗緊開純音樂 show,下年可能會搞首次個人演唱會,剩番 嘅時間唔多,哥哥走 咗廿年,我會想做紀念家駒 嘅 嘢,多過 Beyond, Beyond最終做唔做得成,隨緣啦!」
Beyond三子各有想法,多年來鵪鶉被嫌棄,曾被指靠 Beyond個名在內地搵飯食的世榮,更表明 Beyond已在九九年解散,無可能「離 咗婚都繼續生仔」。
基地北移的世榮,當務之急,是賺錢養家大於一切。


世榮與吉林老婆誕下的 B女未改名,他說一抱 B女就喊,唯一熟手是換片和洗尿布。


世榮 B女手長腳長似足媽咪,大眼睛則似老豆,世榮話不斷要搵朋友幫手在港買奶粉餵 B。


○五年 Beyond最後一次合體不歡而散,阿 Paul講過,夾 Band要先夾人,世榮話希望 fans明白,他們各人已有自己的天空。


世榮雖然人在吉林,但仍在微博祝福阿 Paul Good Show,還訂了花籃送到紅館。

我是憤怒


阿 Paul紅館開騷,即使老婆朱茵懷胎七個月無到,現場反應一樣好。但阿 Paul卻在慶功宴、微博、 facebook不停鬧,世榮認為阿 Paul努力做好音樂卻被忽視,說到個唱首場入座率得八成,世榮為他護航:「佢( Paul) rock底嘛,係躁 啲,其實入座率唔係 artists控制到,可能佢表演緊燈光大刺眼睇唔清楚 啫,叫好不叫座,總比叫座不叫好好得多,希望大家平和 啲、包容 啲啦!」

音樂冇人提
首場完騷在後台接受訪問,阿 Paul埋怨沒有記者問他關於音樂的問題。




老婆被跟
在慶功上投訴屋企樓下日日有廿幾架車等朱茵,幸好有好鄰居同看更通水,並表示已拍下狗仔隊記者的照片。

嫌篇幅細
「打開報紙個人醒晒,用咗六年時間籌備,手指彈到爛,(篇幅)仲細過部 iPhone,唔出仲好,唔好咁細呀。」有記者安撫他稱是誤會,阿 Paul忽然激動:「當我誤會你 哋,我黃貫中錯晒,正衰人,正×街,出街俾車車死,可能好多人拍爛手掌。」

搞散 Beyond
週一(十六日)有報章以專欄形式指 Paul不接受現實,他發火在微博以粗口狂轟該報相熟記者,並作出人身攻擊,指責她令 Beyond解散!但據知專欄執筆其實另有其人。




詛咒妻兒
週二(十七日)凌晨, Paul依然氣難下,在微博繼續鬧,指記者挑撥 Beyond成員不和,氣得父親中風,意圖推翻其事業及詛咒妻兒。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()