close

上面幅相個手抱嬰孩係邊個呢?估唔到呢,原來係小甜甜龔如心出世冇耐嘅照片,幅相攝於一九三六年,即係龔如心出生嗰年。抱住小小龔如心嘅係佢媽媽,當時只係二十二歲,企喺後面肥肥哋位男士,就係龔如心爸爸,那年三十二歲。

龔如心跟爸爸聚少離多,龔家住喺上海,但龔爸爸因為要到外省工作,經常不在家。後來日本侵華,母女為逃避戰亂,更與龔爸爸分離。抗日勝利未幾國共又內戰,一九四九年龔爸爸就去咗台灣,之後都冇再返過神州大地。

相中嬰孩是出生幾個月的龔如心,手抱龔如心的是其母親,那年才廿二歲,站立的胖嘟嘟男士係龔爸爸,背景是西湖三潭印月。

張相拍攝地點係杭州西湖三潭印月,睇吓龔如心孩提時個樣,胖嘟嘟,面形跟龔爸爸好相似;即使係老年嘅龔如心,面形都跟小時差唔多,真係三歲定八十。

呢幅相喺龔如心妹妹龔中心寫嘅文章中出現,篇文叫《西湖舊影》,專寫嚟懷念一下家姐。文內多次提到,家人與自己經常到西湖旅遊,對西湖十分鍾愛,每次見到美麗的西子湖,總會憶起姐姐龔如心。

龔如心與媽媽(中)及妹妹龔中心(右)一起出席宴會,各人言笑晏晏,開心不已。

青春少艾的龔如心,十二歲遊西湖時拍下的照片。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()